استاندار کرمان : افتتاح۱۵۰۰میلیارد تومان پروژه در کرمان/فروش ۱۷میلیارد تومان سهام پدیده

  استاندار کرمان از بهره برداری از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در این استان با حضور معاون اول رئیس جمهور طی ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیرعامل بانک انصار اظهار داشت: ۱۲ هزار میلیارد تومان تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی در استان کرمان است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه کرمان آماده واگذاری کارگذاری دو طرح برق دار کردن چاه ها و گازرسانی به روستاها به بانک انصار است، افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان برای تبدیل چاه های دیزلی به برقی در استان کرمان نیاز است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کرمان در گازرسانی از میانگین کشوری پایین تر است، افزود: برای اجرای کامل گازرسانی به روستاها به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: به دنبال بانک رابطی هستیم که به عنوان کاگزار پروژه های کرمان عهده دار امور بند «ق» بودجه استان باشد.

وی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری کرمان ابراز داشت: کرمان استانی ثروتمند در بحث ذخایر است که این ثروت ها مورد استفاده قرار نگرفته اند.

رزم حسینی با اشاره به حمایت دولت از سرمایه گذاران و کارآفرینان گفت: اقتصاد مقاومتی تنها از این روش محقق می شود و با بودجه های اندک دولتی نمی توان کاری از پیش برد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اجرای  ۲۶۸ پروژه اقتصادی توسط بخش خصوصی در استان کرمان در دستور کار دارد، افزود: ۷۵ هزار میلیارد تومان موافقتنامه سرمایه ‌گذاری در کرمان امضا شده است.

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه های صنعتی و معدنی باحضور معاون اول رئیس جمهور در استان کرمان افتتاح می شود.

رزم حسینی بیان داشت: طی ۹ ماه در استان کرمان هشت هزار میلیارد تومان خلق ثروت در زمینه های تولید خرما و پسته صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان از سردار شهید الله دادی و سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان افتخارات و برکات استان کرمان نام برد و ابراز داشت: همگی باید در کنار یکدیگر برای توسعه و آبادانی منطقه تلاش کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *