آستان قدس رضوی اصفهان در جذب خادم یار پیشتاز است

سید محمدحسین مجیدی

حسین آذین، رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان، در نشستی با کانون خادم یاران رسانه و فضای مجازی در اصفهان گفت: پس از حکم حضرت آقا به آستان قدس رضوی، در تمام استان‌های کشور نمایندگی آستان قدس رضوی دائر شد. رسالت اصلی آستان قدس رضوی، کار فرهنگی است و ما طی هجده ماه فعالیت هر ماهه یک هزار زائر اولی و محروم را به مشهد مقدس اعزام کردیم. زائر اولی و محروم به کسی گفته می‌شود که تاکنون نتوانسته است به مشهد مشرف شود
و آنها سه روز و نه وعده غذای تبرک‌شده میهمان حضرت امام رضا(ع) هستند که خیلی برای آنها لذت‌بخش است. استان اصفهان از نظر حفاظت از املاک آستان قدس رضوی وظیفه املاک استان‌های فارس و چهارمحال و بختیاری را هم به عهده دارد.
آستان قدس رضوی اصفهان تاکنون ۵۰۰۰ خادم یار جذب کرده که در کشور پیشتاز است و امیدواریم این عدد را به صدهزار نفر خادم یار حضرت امام رضا(ع) افزایش دهیم. ان‌شاءالله در آینده همه مردم خادم یار حضرت امام رضا(ع) شوند.
حسین آذین گفت: هم‌اکنون هفده کانون خادم یاری در استان اصفهان تشکیل شده است؛ کانون خادم یاری پزشکان، مهندسان، فرهنگیان، کسبه و مشاوران، رسانه و فضای مجازی ازجمله آنهاست که همه به صورت افتخاری برای امام رضا(ع) کار می‌کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *