آموزش زبان اشاره توسط همراه اول اصفهان به کارکنان دفاتر خدماتی

بهمن توکلی فرد

اعضای باشگاه خبری معلولان با رئیس اداره مشترکین همراه اول دیدار و از نزدیک در جریان روند اقدامات این اپراتور قرار گرفتند.
منصور گلناری، مدیر مسئول باشگاه خبری معلولان با اشاره به اینکه پس از برگزاری کلاس‌های آموزش روزنامه‌نگاری، خبرنگاری و نویسندگی، باشگاه خبرنگاران معلول با نام «آسنا نیوز» تأسیس ‌شده است، گفت: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران معلول همانند سایر خبرنگاران در جلسات خبری سطح شهر حضور می‌یابند و به پوشش خبری برنامه‌ها می‌پردازند.
فرشته صبایی، رئیس اداره مشترکین همراه اول، نیز با اشاره به اهمیت فعالیت معلولان در جامعه گفت: نگاه ما به معلولان بدون هیچ پیش‌فرض خاص و ترحم است و آن‌ها را همچون افراد عادی جامعه می‌دانیم که باید خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه ما آمادگی آموزش زبان اشاره را به کارکنان دفاتر زیر پوشش همراه اول داریم، افزود: در این راستا نرم‌افزار کمک به نابینایان به‌ عنوان راهنما و به صورت شنیداری تا پایان سال رونمایی می‌شود و در تمام دستگاه‌های همراه اندروید قابل ‌نصب است. از مهرماه سال گذشته طرح افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت آغاز شده و پیشرفته‌ترین نسل اینترنت در حال حاضر در اختیار مشترکان است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *