اجرای آسفالت محوطه بافت تاریخی اردستان

حمید فرخی

شهردار اردستان گفت: اجرای آسفالت بافت تاریخی، خیابان‌های سطح شهر، مسیر بلوار آیت‌الله‌‌هاشمی تا شهرک مدرس، رینگ غربی و دسترسی مسکن مهر با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در اردستان انجام خواهد شد.
محسن حیدری اظهار کرد: عملیات احداث باند کندروی کمربندی اردستان به طول ۲۴ کیلومتر با هدف دسترسی محلی آسان، کاهش حجم ترافیک، رونق اقتصادی و ساماندهی تبلیغات محیطی در دستورکار شهرداری قرار دارد.
وی افزود: اجرای این طرح در پنج مرحله با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که مرحله اول آن به طول شش کیلومتر و با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال شروع شده است.
شهردار اردستان گفت: اجرای عملیات سنگ‌فرش معابر شهری اردستان حد فاصل میدان نماز تا میدان امام به متراژ چهار هزار متر مربع با هدف بهسازی پیاده‌روهای عمومی و اجرای مسیر نابینایان با صرف اعتباری بیش از دو میلیارد ریال آغاز شده و رو به پایان است.
حیدری با بیان اینکه اجرای روشنایی در چهار نقطه شهری و پارک‌ها با هدف زیباسازی معابر در دستورکار قرار دارد و اجرایی شده است، تصریح کرد: این طرح با صرف اعتباری بیش از یک میلیارد ریال انجام شده است.
وی تأکید کرد: عملیات مرحله دوم پارک حاشیه‌ای حافظ شامل اجرای روشنایی، سنگ‌فرش، احداث چهار مجموعه بازی و سرویس‌های بهداشتی با هزینه چهار میلیارد ریال انجام شده است.
شهردار اردستان خاطرنشان کرد: اختصاص یک هزار تن قیر رایگان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده است که در چهار مرحله آن را دریافت خواهیم کرد.
حیدری تصریح کرد: اجرای آسفالت بافت تاریخی، خیابان‌های سطح شهر، مسیر بلوار آیت‌الله‌هاشمی تا شهرک مدرس، رینگ غربی و دسترسی مسکن مهر با هزینه ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *