اجرای طرح «تطهیر» در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

اجرای طرح «تطهیر» در استان اصفهان

حدیث بابایی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح تطهیر به منظور برخورد با عرضه کنندگان پوشاک نامتعارف در سطح استان خبرداد.

سردار مهدی معصوم بیگی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهم ترین نمادهای فرهنگی در هر جامعه ای پوشش است، اظهار کرد: حجاب و عفاف محکم ترین و مقاوم ترین سنگر انقلاب در مقابل نفوذ دشمنان است و دشمنان به همین خاطر با شناخت این نقطه قوت، اقدام به وارد کردن پوشاک نامتعارف کرده تا با القاء پوشش و فرهنگ منحط غرب در سبک زندگی مردم تغییر ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از حجاب و عفاف ایرانی و اسلامی است، عنوان کرد:نیروی انتظامی مسئولیت امنیت مردم در تمام ابعاد زندگی اجتماعی را برعهده دارد، بنابراین با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به حفظ و ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه، اقدام و با ناهنجاری های اجتماعی مقابله کند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان طرح ویژه ای با عنوان تطهیر را در دستور کار خود قرار داده که هدف از اجرای این طرح، برخورد با عرضه کنندگان پوشاک نامتعارف که موجب بی عفتی و بد پوششی در جامعه می شوند، است.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان شد: تولید، پخش، عرضه و نمایش پوشاک نامتعارف منقوش به تصاویر انحرافی، مانتوهای نوشتاری با عناوین و اصطلاحات غیرمجاز و …؛ نصب دوربین در اتاق پرو، پوشش نامتعارف متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی را از جمله مصادیق اجرای طرح مذکور است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این طرح، ناظران اصناف و بازرسان اتحادیه های مربوطه، ضمن نظارت بر صنوف تولیدی و توزیعی پوشاک، نسبت به شناسایی مراکزی که خارج از ضوابط انتظامی فعالیت می کنند، اقدام کرده و برابر مقررات با آنان برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر پوشاک نامتعارف به صورت قاچاق وارد کشور می شوند، بنابراین پلیس آگاهی استان با استفاده از ظرفیت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، نسبت به شناسایی و مقابله با واردکنندگان پوشاک قاچاق اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به فعالیت عرضه کنندگان پوشاک نامتعارف در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان، گفت:ناجا برای اجرای این گونه طرح ها نیازمند حمایت مردم و مسئولان دستگاه ها است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *