از دلواپسی برای جک تا تدابیری برای منافع حزب! وقتی یک اصلاح طلب ۱۲ سال قبل را فراموش می کند

افراطی های اصلاح طلبی که تا دیروز حتی دلواپس نان مردم نبودند و در کارنامه خودشان غائله هایی همچون ۲۵ مرداد سال ۸۲ سمیرم که به با بی تدبیریشان به جان باختن تعدادی از مردم و نیروهای انتظامی منجر شد امروز درباره حفظ امنیت و آرامش سخن می رانند.

یکی از سرکرده های تندرو این جریان که در دوران سیاه اصلاحات سکاندار استان اصفهان بود امروز درباره تحریک دلواپسان سخن می گوید اما نمی گوید همین جریان و همین تفکر تحت لوای کدخدا قلقلکشان که می شود تا بناگوش کم مانده غش کنند.

این اصلاح طلب می گوید: ایجاد رعب در محل استراحت سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی درست نیست.

همین مسوول امروز و دیروز فراموش کرده که سران فتنه و حامیان اصلاح طلبشان یک سال تمام کشور را دچار ناامنی برای داخلی و خارجی کردند و حتی یک اظهار نظر و ابزار تاسف عادی هم نکردند که کارشان خطا بود امروز داعیه دار اخلال امنیتی توسط تعدادی از دلسوزان انقلابی که آنها را در ادبیان بی ادب، بی سواد و متعفنشان دلواپسان می نامند برای سفر فتنه گر بزرگ انگیسی یعنی جک استراو دلواپش شده اند و به اظهار نظر می پردازند.

آخر این عده را چکار با توریست که اگر مردم عادی باشند می آیند و می روند و خبری هم نمی شود اما اینکه می آیند و می خواهند به دانشگاه و میتینگ و … هم بروند و جاسوسی هم بکنند باید از همین آقایان باغیرت پرسید شما اگر به کشور آنها بروید خارج از برنامه اجازه آب خوردن هم ندارید، چه برسد بخواهید به دانشگاه هم بروید.

به هر روی استاندار اسبق اصفهان تاکیدی هم کرده که شورای تامین استان و فرماندار اصفهان وظیفه داشتند و دارند در کنار نیروی انتظامی امنیت سرمایه‌گذاران و گردشگران را تامین کنند و متاسفانه در مورد این مساله فرماندار اصفهان و دستگاه‌های امنیتی پاسخ روشنی درباره اتفاقات رخ داده ارائه نکردند.

و باز اما در همان تک غائله خونین سال ۸۲ سمیرم جوابی نمی دهد که وظیفه ایشان بعنوان شخص اول شورای تامین استان اصفهان، تامین امنیت بود یا تکمیل منافع حزب مشارکتی که اهداف غربگرایانه اش دست کمی از کدخدایانش در آن سوی آبها ندارد.

به میخ و نعل وارونه می زنند فقط و فقط برای اهداف حزبشان، حزبی که دانستن را حق مردم می دانست و امروز اعتراض جماعتی دلسوز و دلواپس نفوذ بیگانه را ناحق می داند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *