استقرار ۱۱۲ کانکس قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مناطق زلزله‌زده تحت پوشش اصفهان

 زهرا نصیری

رییس سازمان بسیج سازندگی اصفهان، درگفتگو با خبرنگار کیمیای وطن ،با بیان اینکه هم چنان منتظر دستور هستیم تا در زمینه اسکان دائم در مناطق زلزله زده کرمانشاه ورود پیدا کنیم، گفت: با توافق و تفاهم نامه ای که بین سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و دولت در زمینه نوع ساخت و سازه منعقد خواهد شد، وارد مرحله ساخت و ساز می شویم.

سرهنگ احسان ا.. رضاپور، با اشاره به اینکه سه روستای  مرشاعه، بزمیرآباد و فرج امام در اختیار استان اصفهان است افزود:در این زمان نزدیک به ۱۱۲ سکوساخته شد و کانکس های ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء در این سکو ها استقرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۸۵ کانکس های اهدایی مردمی را تاکنون در بین مردم مناطق زلزله زده تقسیم و تقدیم کردیم ولی هنوز نیازمندی هایی در مباحث فرهنگی، روان شناسی و روان پزشکی در منطقه احساس می شود .

سرهنگ رضاپور با بیان اینکه بسیج سازندگی استان اصفهان در زمینه احداث مسکن دائم مددجویان بهزیستی وارد عمل خواهد شد، گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای بین سازمان بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی صورت گرفته است که ما پیشنهاد احداث ۱۱۰ واحد را داده ایم، به محض اعلام و اطلاع، این ۱۱۰ واحد ظرف سه الی چهار ماه ساخته خواهد شد و تحویل مددجویان می شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *