افتتاح دو پایگاه سلامت در خمینی‌شهر

سید محمد حسین مجیدی

با حضور هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی، غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود مسلم‌زاده فرماندار شهرستان خمینی‌شهر و جمعی از مسئولان شهرستان، دو پایگاه سلامت و یک سالن اجتماعات افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. عشایری ابتدا پایگاه سلامت فدک جوی‌آباد واقع در خیابان شمس را افتتاح کرد؛ سپس طی مراسمی در محله قرطمان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا احمدی، امام جماعت قرطمان، پایگاه سلامت و همچنین یک سالن اجتماعات را افتتاح کرد.
هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار کیمیای وطن گفت: مردم خمینی‌شهر، مردمی باصفا و مهربان هستند و وزارت راه و شهرسازی قبلا مقداری قیر به شهرداری‌های خمینی‌شهر و درچه کمک کرده بود و باز هم به شهرداری‌های خمینی‌شهر و درچه و کوشک و اصغرآباد قیر می‌دهیم؛ ولی امیدوارم کمک‌های ما با مشارکت شهرداری‌های شهرستان خمینی‌شهر و مردم همراه باشد تا کاربرد چند برابری برای رفاه حال مردم ایجاد شود.
هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: درباره تبدیل فضای بافت فرسوده کشور در برنامه پنج ساله موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و مشارکت مردم ان‌شاءالله به نتیجه مطلوب می‌رسیم.
وی درباره مناسب‌سازی ساختمان‌ها و معابر برای جانبازان و معلولان گفت: با قدرت این مسئله را از وزارت پیگیری خواهم کرد تا کشور ما از این نظر هم رضایت جانبازان و معلولان را به دست آورد.
عشایری در پایان گفت: به تمام کمبودها و خواسته‌های مسئولان خمینی‌شهر رسیدگی خواهم کرد.
حاج‌حیدری، شهردار خمینی‌شهر، نیز گفت: خمینی‌شهر یک روستای بزرگ است و محرومیت‌های زیادی دارد و نصرآباد اصفهان همه گونه امکانات دارد؛ ولی در قرطمان، هرستان، جوی‌آباد و… مشکلات زیادی داریم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *