افتتاح پروژه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل

فرزانه افضل

در ادامه سلسله‌برنامه‌های اصفهان در مسیر امید، پروژه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری با اعتباری حدود ۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
مهندس کشاورز، رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک به مناسبت روز شوراها، از افتتاح پروژه‌های سازمان میادین با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد تومان خبر داد که ۹ میلیارد تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و حدود ۴ میلیارد تومان در شهر کارگاهی نیک‌اندیش هزینه شده است.
وی در معرفی پروژه‌ها گفت: تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره‌بار با ۲۸ غرفه، فضای بارانداز، ۴ تالار سورت و بسته‌بندی، دفاتر اداری و فضای سرپوشیده توقف خودروها به وسعت ۵ هزار متر مربع و پارکینگ جنبی، بعد از دو دهه که فاقد کاربری بود، با بهینه‌سازی و اقدامات کارشناسی، ظرفیت اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را دارد. همچنین فیلتراسیون آب فضای سبز میدان مرکزی به منظور استفاده بهینه از آب با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، ساخت برج نوری، نصب ۴۵ دوربین مداربسته در کل میدان، اصلاح ورودی‌ها، احداث مجموعه‌های کارگاهی در شهرک کارگاهی پینارت (شهرک نیک‌اندیش) و حل مشکل اسناد ۸۰۲ فقره کارگاه و فروشگاه در پینارت که منجر به رفع مشکلات این مجموعه شده، تحقق یافته
است.
دکتر قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان، تلاقی هفته فرهنگی اصفهان با اعیاد شعبانیه را مایه نشاط مردم دانست و بیان کرد: طرح‌هایی که امروز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار افتتاح می‌شود به تقویت چرخه اقتصادی شهر اصفهان کمک می‌کند.
وی نقش سازمان میادین در توسعه شهر، ایجاد اشتغال و تأمین رفاه عموم را ستودنی خواند و از اقدامات اعضای هیئت‌مدیره، هیئت ناظر و شورای شهر در این راستا تقدیر کرد.
شهردار اصفهان از سیاست‌های شهرداری برای تعامل با بخش خصوصی به منظور توسعه و آبادانی شهر سخن راند و افزود: زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده‌ایم و آورده شهرداری، ارائه پروانه رایگان برای اجرای پروژه‌هاست.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *