افزایش سه برابری سرانه مددجویان کمیته امداد امام(ره)

حمید فرخی

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) اصفهان گفت: سرانه هر مددجو با افزایش سه برابری به دو میلیون ریال رسیده است و مبلغ دریافتی برای یک نفر مددجو کفایت نمی‌کند.
حمیدرضا شیران در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام(ره) اردستان اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان و کاهش آمار افراد تحت حمایت ازجمله سیاست‌های مهم کمیته امداد امام(ره) است.
شیران با بیان اینکه سرانه هر مددجو با افزایش سه برابری به دو میلیون ریال رسیده است، تصریح کرد: مبلغ دریافتی برای یک نفر مددجو کفایت نمی‌کند.
وی تأکید کرد: جذب مشارکت‌های استان اصفهان در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که برای ۱۰۰ هزار خانوار مددجو جذب شده است.
شیران تصریح کرد: شهرستان اردستان خیران نمونه زیادی دارد و در مسائل مختلف کمیته امداد اردستان، مسئولان تعامل خوبی دارند.
مدیر جدید کمیته امداد امام(ره) اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: با توجه به اهمیت و کمک به مستضعفان، کمیته امداد امام ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.
ابوالقاسم صادقی گفت: معتقدم قانون را باید به نفع مردم تفسیر کرد و امیدوارم با هماهنگی‌ای که با تمامی ارگان‌های شهرستان داریم، بتوانیم برنامه‌ها را محقق و فقر منطقه را برطرف سازیم.
وی تأکید کرد: اولویت کاری‌مان، اعتمادسازی و شفاف‌سازی برای ولی‌نعمتان خود، یعنی مردم خواهد بود و به کمک خیران و توانمندسازی مددجویان نیازمندیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *