افزایش ۷۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۷۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری خبر داد.
سردار غلام عباس غلام‌زاده ۲۸ شهریورماه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار دارد.

وی با اشاره به افزایش ۷۳درصدی کشفیات مواد مخدر معادل یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم در سال جاری، تصریح کرد: امسال کشفیات پاک‌سازی نقاط آلوده، کشفیات کنترل محورهای  مواصلاتی و آمار دستگیری خرده‌فروشان  به ترتیب ۱۱۵، ۵۸ و ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.سردار غلام‌زاده در ادامه افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر ۱۶ باند قاچاق در سال جاری منهدم و ۲۳ دستگاه خودرو حمل مواد مخدر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: لازم است برنامه‌های مؤثری برای دوران پس از ترک اعتیاد افراد تهیه و اجرا شود تا احتمال برگشت افراد بهبود‌یافته به سمت اعتیاد را کاهش دهد. وی آموزش بهبودیافتگان مراکز درمان را امری ضروری دانست و گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی و اعضای این شورا با نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر همواره مطلوب بوده است. سردار غلام‌زاده در پایان از مسئولین خواست همکاری مضاعفی با پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌منظور تخصیص اعتبار برای خرید خودروهای تیزرو و احداث پاسگاه‌ها داشته باشند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *