امام جمعه یزد تاکید کرد:ضرورت هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان

حسن اسماعیلی

امام جمعه یزد گفت: سربازان اسلام از پیروزی حلب مراقبت کنند، چراکه ممکن است خروج تروریست‌ها دسیسه‌ای برای تجدید قوای آنها در مناطق حاشیه‌ای حلب باشد.

به گزارش کیمیای وطن از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر دیروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به تخلیه حلب از نیروهای تروریستی اظهار داشت: تلاش‌های سربازان اسلام در سوریه به ثمر نشست اما باید مراقب این پیروزی باشند، چراکه دشمن همواره مترصد است که از نیروهای مسلمان زهرچشم بگیرد و توطئه کند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هر روز در پی وارد کردن لطمه‌ای به سپاه اسلام و مردم مسلمان ساکن در مناطق اشغالی دارند، عنوان کرد: اینها یک روز در موصل با بهانه‌تراشی و سنگ‌اندازی و یک روز در ترکیه اقداماتی به نفع تروریست‌ها انجام می‌دهند و رزمندگان ما و کشورهای مسلمان باید نسبت به این مسائل آگاه و هوشیار باشند.

وی با اشاره به نگاه هوشیارانه و تدبیرهای رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مراقبت‌ها و دید وسیع و داهیانه رهبر انقلاب قابل تحسین است، چراکه ایشان نخستین فردی بودند که خطر دشمن و داعش را درک و مردم و نیروها را بیدار کردند وگرنه همه دچار سردرگمی می‌شدند.

ناصری تصریح کرد: برای داشتن چنین رهبری باید شاکر خداوند متعال باشیم، چراکه ایشان از هر فرصتی برای گوشزد کردن خطرات دشمنان استفاده می‌کنند و در روز ولادت پیامبر (ص) نیز توطئه‌های دشمن را برای مردم توضیح دادند و فرمودند که دشمن می‌خواهد بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه یزد اظهار امیدواری کرد: کشورهای مسلمان منطقه به خود بیایند و این‌قدر دلارهای نفتی را برای تروریست‌ها هزینه نکنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *