امسال شهرستان برخوار در صدور سند رتبه اول کشوری را کسب کرد

مهناز طغیانی

امسال شهرستان برخوار در صدور سند رتبه اول کشوری را کسب کرد

مدیر بنیاد مسکن برخوار گفت:شهرستان برخوار در سه سال متوالی حائزکسب رتبه اول در صدور اسناد و املاک در سطح استان شده است و امسال نیز در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است.

بهروز کیانی مقدم با اشاره به اینکه شهرستان برخوار در سه سال متوالی حائز کسب رتبه اول صدور اسناد و املاک در سطح استان اصفهان شده است ،افزود:در پنج سال گذشته هشت هزار و۶۲۸پرونده درخصوص سنددار کردن املاک شهرستان برخوار تشکیل شده که از این تعدادشش هزار و۴۱۶فقره سند صادر شده است.

وی گفت:سال گذشته نیز براساس آئین نامه قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن دو هزار و۶۳ پرونده تشکیل که از این تعدادیک هزار و ۵۴۸سند صادر شده است.

مدیر بنیاد مسکن با اشاره به تسهیات مسکن افزود:سال گذشته باتوجه به افزایش سه برابری تسهیلات شهرستان برخوار۲۲۹ فقره وام بهسازی مسکن روستایی در روستاها و شهر های زیر ۲۵ هزار نفرجمعیت به ارزش  ۴۲ میلیاردو ۴۶۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی تصریح کرد:امسال نیز بنیاد مسکن اقدام به تهسیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در روستاها و شهر های زیر ۲۵ هزار نفر به متقاضیان ساخت واحد مسکونی دارای پروانه ساختمانی کرده است.

مدیر بنیاد مکسن برخوار اظهار داشت :تسهیلات ساخت مسکن به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال و۲۰۰ میلیون ریال با نرخ ۵ درصد و اقساط ۱۲ ساله در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی پرداخت می شود.

کیانی مقدم در ادامه بیان کرد:تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به ساختمان هایی پرداخت می شود که در احداث آن مبحث ۱۹ مقرارت ملی ساختمان(صرفه جویی در مصرف انرژی ) رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد:به اقشار کم در آمد و روستاییان تسهیلات سریع تر و به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود همچنین به مددجویان بهزیستی تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود.

وی  عنوان کرد:در دوسال گذشته یک هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستایی که منجر به اجرای آسفالت به مساحت شش هزار و ۶۲۴ متر مربع شد.

مدیر بنیاد مسکن برخوار خاطرنشان کرد:عملیات سنگ فرش و بهسازی معابر روستایی مرغ متناسب بااقلیم روستا و مصالح سنتی و در مجموع به متراژ سه هزار و ۷۰۰ متر مربع از دیگر اقدامات بنیاد مسکن است .

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *