امیر پوردستان: در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما باید به عنوان سربازان نیروهای مسلح با آمادگی کامل در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی کنیم. دشمن نقاب از چهره برداشته و به صورت آشکار وارد عمل شده است. همایش سالانه مهماتی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده مهمات نزاجا، فرماندهان آمادگاه‌های مهماتی نیروی زمینی، فرماندهان، مسئولان و کارکنان یگان‌های تابعه منطقه جنوب غرب کشور در آمادگاه مهماتی دو کوهه برگزار شد. امیر سرتیپ پوردستان در جمع کارکنان آمادگاه گفت: امروز یکی از مولفه‌های مهم در ارتش حفظ آمادگی رزمی ‌است؛ تا جایی که می‌توانید در حوزه دفاعی تلاش کنید و فرماندهان نیز باید تجارب خدمتی خود را به جوانان انتقال دهند. دشمن با هدف وارد منطقه شده و مهم‌ترین هدفش نیز ایجاد رخنه در بین مردم ماست. ما باید به عنوان سربازان نیروهای مسلح با آمادگی کامل در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی کنیم. دشمن نقاب از چهره برداشته و به صورت آشکار وارد عمل شده است. ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جایگاه آمادگاه را بسیار با ارزش خواند و افزود: مهمات بعد از نیروی انسانی در هر شرایطی از اهمیت خاص برخوردار است و باید در این امر تلاش زیادی کنیم.

 

روزنامه مصری:
قطع رابطه با ایران، به نفع ما نیست

روزنامه مصری الیوم السابع، در مقاله‌ای با عنوان «گفت‌وگوی ضروری با ایران» نوشت: به نفع ما نیست که سال‌های قطع روابط با ایران بدون هیچ توجیهی تداوم داشته باشد.
وی افزود: معقول نیست که شایعات درباره تهدید تهران برای خلیج فارس بدون برقراری گفت‌وگوی جدی و روابط عادی با دولت ایران را مبنا و اساس تفکر و عمل خود قرار بدهیم؛ آن هم در حالی که خود کشورهای خلیج فارس اقدام به تبادل سفیر و برقراری روابط اقتصادی و سیاسی گسترده و پررونق با تهران کرده‌اند. خراسان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *