اهمیت مشکل کمبود آب را هنوز درک نکرده ایم

کامبیر دیرباز:

اهمیت مشکل کمبود آب را هنوز درک نکرده‌ایم

یک بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: به رغم این که مشکل کمبود آب یک مسئله بغرنج است متاسفانه اهمیت این مشکل را هنوز درک نکرده‌ایم.

کامبیز دیرباز در گفت‌و‌گو با دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب با بیان این مطلب افزود: هر روز رسانه‌ها پیام‌های متعددی را در مورد کمبود آب پخش می‌کنند، در و دیوار شهر پر است از پیام‌هایی که ما را به استفاده کم‌تر از آب ترغیب می‌کنند، دولتمردان در صحبت‌هایشان مدام بر مسئله آب تاکید می‌کنند اما شاهد هستیم که تمامی این فعالیت‌ها اثری را که انتظار داشته‌ایم، نداشته‌اند.

وی ادامه داد: یک ریشه‌یابی اساسی نیاز است تا بفهمیم که چرا با این حجم گسترده تبلیغات باز هم این مشکل به این شکل خودنمایی می‌کند؟ و شاید مسئولان امر راه نادرستی را برای تبلیغ در پیش گرفته‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: لازم است یک بار دیگر در شیوه‌های تبلیغاتی‌مان بازنگری کنیم و در عصر حاضر از روش‌هایی استفاده کنیم که بتواند مردم را نسبت به این مسئله حساس‌تر کند.

وی در خصوص جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب بیان داشت: این جشنواره می‌تواند یکی از راه‌های تبلیغ نوین برای مسئله کمبود آب باشد و امیدوارم فیلم‌های این جشنواره مورد استقبال واقع شود.

دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب از هفتم تا دهم اردیبهشت ۹۴ در اصفهان برگزار می‌شود.

بد نیست بدانید در دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب ۱۷ فیلم انیمیشن ، ۲۲فیلم داستانی و ۳۳ فیلم در بخش مستند پذیرفته شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *