ایجاد جاده سلامت در اردستان

حمید فرخی

شهردار اردستان گفت: با مساعدت نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مقدار یک هزار تن قیر برای شهرداری تصویب شده است که در صورت دریافت، عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی انجام خواهد شد.
محسن حیدری در نشست خبری در شهرداری اردستان اظهار کرد: شهرداری، یک نهاد اجتماعی، عمومی و خودکفاست؛ بدین معنی که با مشارکت مردم و تعاملات اجتماعی شکل می‌گیرد.
وی افزود: پیشرفت توسعه هم در یک نگاه اجتماعی شکل می‌گیرد و پیگیری مقوله توسعه از وظایف شهرداری است.
شهردار اردستان گفت: وقتی نگاه اجتماعی به شهر پیدا می‌شود، مفهوم نحوه توسعه فراگیر خواهد شد و توسعه خود یک مقوله فرهنگی بوده که آمیخته با فرهنگ جامعه است که اگر فرهنگ توسعه همه‌گیر باشد، پیشرفت و تعالی انجام خواهد شد.
حیدری با اشاره به این موضوع که شهرداری برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده نگاهی تعاملانه و دوسویه به مردم و شورای شهر دارد که برخاسته از این مردم است، افزود: ۸۱ سال از عمر شهرداری اردستان می‌گذرد و هنوز برای اجرای طرح‌ها از خود کارگاهی ندارد.
شهردار اردستان با اشاره به بدهی ۱۵ میلیارد ریالی آسفالت این شهرداری در گذشته اعلام کرد: با مساعدت نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مقدار ۱۰۰۰ تن قیر برای شهرداری تصویب شده است که در صورت دریافت، عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی انجام خواهد شد.
حیدری از اجرایی‌شدن جاده سلامت در اردستان خبر داد که موضوع آزادسازی زمین آن در حال پیگیری است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *