ایجاد مسیر گردشگری روزنامه‌نگاری در اصفهان

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان دردیدار با (عبدالحسین جعفری)پیشکسوت روزنامه نگاری ، با بیان اینکه ساخت مکانی واحد برای انجمن روزنامه نگاران ضروری است، گفت: در صورت مرمت خانه “امیرقلی امینی” این مکان برای فعالیت‌های انجمن روزنامه نگاری در نظر گرفته می شود تا بتوان فعالیت های روزنامه نگاری را به خوبی ادامه داد.

 محمد عیدی،افزود: نزدیک به ۲۰ سال است که با استاد جعفری آشنایی دارم، ایشان پشتوانه روزنامه نگاری اصفهان به حساب می‌آیند. قبل از انقلاب انجمن روزنامه نگاری “بلدیه” شکل گرفت و پس از آن “امیرقلی امینی” فعالیت های این انجمن را ادامه داد، پس از فعالیت های ایشان اساتیدی مانند استاد جعفری فعالیت های روزنامه نگاری را در اصفهان ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه استاد جعفری بیش از پنج دهه است که قلم به دست دارد، افزود: ایشان همیشه در مسیر روشنگری قدم برداشته و از موج آفرینی های کاذب دوری کرده اند و به طور کلی  یک شهروند نمونه به حساب می آیند.

در ادامه این روزنامه نگار پیشکسوت اصفهان نیز گفت: علاوه بر مرمت خانه امیرقلی امینی می توان خانه مرحوم شفتی که در نزدیکی خانه امیرقلی است را نیز مرمت کرد تا این مکان نیز به موزه آثار روزنامه نگاری تبدیل شود. در نهایت در صورت تحقق این مهم شاهد ساخت مسیر گردشگری روزنامه‌نگاری خواهیم بود که در توسعه گردشگری نیز موثر است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *