برخورد قاطع با متخلفان چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با کیمیای وطن مطرح کرد:

برخورد قاطع با متخلفان چهارشنبه آخر سال

پروانه شریفی

سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت و گو با کیمیای وطن گفت: نیروهای پلیس مرکز استان اصفهان از آمادگی صد درصدی در سطح شهرستان برخوردار هستند تا بتوانند در ایام نوروز امنیت و آرامش را به عنوان بهترین هدیه به شهروندان و میهمانان نوروزی تقدیم کنند. با توجه به حضور خیل عظیم مسافران در محل‌های دارای آثار باستانی و حاشیه زاینده رود و پل‌های تاریخی از گشت‌های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس به کارگیری شده تا فضای بسیار امنی برای مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تمهیدات ویژه برای حضور به موقع ماموران پلیس ۱۱۰ در صحنه جرم گفت: شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشکلات و نیازهای شهروندان و مسافران است و هر کسی بخواهد نظم و آرامش مردم را به هم بزند ماموران ما در سریع‌ترین زمان در محل حضور پیدا کرده و با آنان برخورد قانونی خواهند کرد.

سرهنگ یاردوستی گفت: ایستگاه‌های ویژه پلیس و مردم به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران و خدمت رسانی بهتر و پاسخگویی سریع‌تر به نیازها و مطالبات آنان در این ایام احداث شده و هر کسی با هرگونه مشکلی در حوزه نظم و امنیت مواجه شد می‌تواند به این ایستگاه‌ها مراجعه و مشکل خود را از طریق ارتباط چهره به چهره با کارکنان پلیس در میان بگذارد.

وی ادامه داد: امیدواریم نیروهای انتظامی همانند سال‌های گذشته امنیت را برای شهروندان و مسافران به ارمغان بیاورند. انتظار داریم در نوروز مردم در آسایش، آرامش و امنیت بیشتر به کار خود بپردازند و این احساس نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: مسافران داخلی و خارجی مسافر نوروز در اصفهان چهره‌ای جدید از خدمات رسانی را از پلیس اصفهان خواهند دید. به دنبال این هستیم تا با ارائه رویکردی جدید در خدمت رسانی قابلیت پلیس ایرانی را با هدف اصلی امنیت، ترافیک روان و راهنمایی مسافران با بهترین روش اشراف اطلاعات شهری به نحوی مدیریت نماییم تا در نهایت هیچ مسافر و توریستی دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه امسال پلیس اصفهان با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و نیروی خود، نهایت تلاش خود را به کار برد تا چهره جدیدی از ارائه خدمت به میهمانان نوروزی ارائه کند تصریح کرد: خوشبختانه این تلاش‌ها منجر به رضایت بالای مسافران نوروزی از نحوه برخورد و عملکرد پلیس استان شد. روان سازی ترافیک شهری و جاده‌ای، تسریع در خدمت رسانی به مسافران و مصدومان احتمالی در سوانح و تعامل نزدیک و همکاری بیشتر نهادهای خدماتی و ایجاد ایستگاههای امنیت و سلامت در تعطیلات نوروز از برنامه‌های مهم ما خواهد بود.

سرهنگ یاردوستی پیشگیری و کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، برخورد با تخلفات رانندگی، مقابله با مزاحمان و اراذل و اوباش، سارقان خودرو، موتورسیکلت و سارقان به عنف و همچنین آموزش و آگاه سازی مسافران نوروزی و مقابله جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جاری سعی بر آن است تا با همکاری و تعامل با دستگاههای دیگر در پیشگیری و کاهش سوانح در این روز اقدامات بیشتری صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: اگرچه فرهنگسازی از طریق آموزش همگانی و تخلیه هیجانات جوانان و نوجوانان از مجرای صحیح قانونی، بهترین راهکار در جهت پیشگیری از حوادث تلخ آخر سال به شمار می‌رود، اما کاملاً روشن است که والدین می‌توانند با آگاه سازی فرزندان خود و مراقبت از آنان نخستین و بهترین آموزگاران فرهنگ سازان جامعه باشند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *