برگزاری انتخابات سالم با همدلی محقق می شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزاری انتخابات سالم را در گرو همدلی و هم زبانی و گفتمانهای بدون تخریب دانست و بر رعایت منافع کلان نظام از سوی همه گروه های سیاسی تاکید کرد.

به گزارش اصفهان کیمیا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در شهرکردانتخابات امسال را یکی دیگر از عرصه هایی دانست که دشمن برای ضربه زدن به نظام از طریق کاهش مشارکت مردم در این انتخابات تلاش می کند.

وی گفت: دشمن همیشه برای به چالش کشاندن انتخابات برنامه ریزی می کند و در برخی موارد نیز مانند فتنه ۸۸، نقشه های شوم خود را علنی کرد.

حجت الاسلام نکونام، ازبرنامه ریزی دشمن برای مقابله با حرکت مقاومت گونه ای که در دنیای اسلام به محوریت ایران شکل گرفته خبرداد و افزود: هدف دشمن این است که جهان اسلام را درگیر جنگ کند و با قرار دادن مسلمانان در مقابل هم، فرهنگ مقاومت در منطقه را ضعیف جلوه دهد که حمله عربستان به یمن نیز از این دست برنامه ریزی دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: همدلی، وحدت و هم زبانی از مهم ترین نیازهای امروز جهان اسلام و کشور است که باید همگان نسبت به تحقق و اجرایی شدن آن وارد میدان شوند و نقش خود را ایفا کنند.

حجت الاسلام نکونام افزود: مذاکرات هسته ای از عرصه هایی است که دشمن برای ضربه زدن به نظام و خدشه دار کردن به عزت، استقلال و دستاوردهای این کشور با همه توان وارد میدان شده و در این راه دست به هر کاری می زند.

وی انجام مذاکرات عزتمند در جهت حفظ منافع نظام از سوی تیم مذاکره کننده ایران را مهم ترین دغدغه مردم، مسؤولان و دلسوزان نظام بیان کرد.

وی همچنین اظهار داشت: همه بر این باوریم که پیشرفت استان با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و فعالیتهای خوبی صورت گرفته است اما معتقدیم استان چهارمحال و بختیاری هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *