تجلیل از پیشکسوتان شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

نادر کرمی

 در راستای نکوداشت مقام و منزلت پیشکسوتان و بازنشستگان، مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور مدیر عامل و معاونین و خانواده بازنشستگان برگزار گردید.

در این گردهمایی صمیمی، مهندس خاندوزی، دبیر و خزانه دار کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان گلستان و مهندس نصیری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

مهندس خاندوزی ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین به ویژه پیشکسوتان و خانواده‌های ایشان، به بیان عملکرد یکساله کانون پرداخت و از برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بازنشستگان و خانواده‌های ایشان درآینده نزدیک خبرداد.

وی در ادامه از بازنشستگان دعوت کرد جهت ارائه توانمندیها و فعالیتهای اقتصادی خود درراستای اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال و تقویت اقتصاد خانواده، درنمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

درادامه این همایش مهندس نصیری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع صمیمی خانواده پیشکسوتان صنعت توزیع برق استان گلستان، تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان را از آموزه‌های دینی و ارزشهای فرهنگ غنی ایرانیان دانست و اضافه نمود، امروز گردهم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که بهترین سالهای عمر خود را در خدمت به مردم سپری کردند.

ایشان تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به این عزیزان را ازمهمترین اولویت شرکت عنوان نمود و به ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگ باکانون بازنشستگان و حمایتهای لازم درجهت رضایت و آسایش پیشکسوتان فرهیخته اشاره داشتند. در پایان با اهداء لوح و هدیه از بازنشستگان تقدیر بعمل آمد

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *