تجلیل از ۱۰۰ بانوی عرصه رسانه یزد

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری یزد در جمع ۱۰۰ نفر از بانوان عرصه اطلاع رسانی استان، نقش زنان را در این عرصه مهم دانست و بر ضرورت داشتن دغدغه رسانه ها برای نشان دادن تصویر واقعی زنان در جامعه تأکید کرد.« داوود پاک طینت  در نشست  تجلیل بانوان فعال عرصه رسانه و روابط عمومی استان یزد که با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان فعال این عرصه در سالن زمرد تالار فرهنگیان یزد برگزار شد اظهار کرد : وظیفه روابط عمومی و رسانه یک نقطه مشترک است که هر دو در حوزه اطلاع رسانی کار می کنند.

وی با بیان این که قضاوت مخاطب به مطالب خروجی ما در رسانه ها برمی گردد گفت: دردنیا در رسانه ها این اتفاق می افتد و رسانه ها تلاش می کنند با فنون خود روی عنصری بنام زن با هدف و ارائه  الگو کار کنند.

 پاک طینت  افزود: در فرآیند الگوسازی، یک زن غربی داریم ویک زن شرقی و رسانه های غربی با هدف خاص خود تلاش می کنند آنچه از زن غربی نشان می دهند کل آن نباشد و تلاش کرده به مخاطب شرقی بفهماند الگویی جزء زن غربی نداری.

 وی تصریح کرد : بازیگر و شخصیت سینما را آنچنان معرفی می کنند ولی زن برتر در علوم مختلف را نشان نمی دهند.

 مدیر روابط عمومی استانداری یزد بابیان این که رسانه باید نیاز واقعی را ایجاد کند و دغدغه برای تصویر از زن درجامعه را داشته باشند گفت: مواظب تصاویری که در ذهن مردم می سازید باشید.

 این مسئول از۲۷ اردیبهشت تا دوم خرداد را هفته ارتباطات روابط عمومی ها اعلام کرد وافزود: سرود روابط عمومی ها تحت یک کلیپ رونمایی وتوزیع خواهد شد.

 در پایان به ۱۰۰ نفر از بانوان عرصه روابط عمومی و رسانه تقدیرنامه ای با امضای مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری اهدا شد و شرکت کنندگان، ناهار را مهمان روابط عمومی استانداری بودند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *