«جهان معاصر عکس‌ها» با یوریک کریم‌مسیحی

کیمیای وطن، یوریک کریم‌مسیحی به دعوت کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان در تاریخ ۲ آبان ۹۷، برای برگزاری نشستی با موضوع «جهان معاصرِ عکس‌ها» به اصفهان می‌آید.
یوریک کریم‌مسیحی متولد ۱۳۴۳ تهران عکاس، داستان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، پژوهشگرِ عکاسی، منتقد تئاتر، سینما، ادبیات و عکاسی است و نویسنده‌ ۱۳ عنوان کتاب در قلمرو عکاسی، ادبیات داستانی و نمایشنامه می‌باشد.
وی نخستین تجربه‌ نویسندگی خود را در سال ۱۳۶۶ در ماهانه‌ «نمایش» و روزنامه‌نویسی برای روزنامه‌ها و مجلات فرهنگی و هنری از سال ۱۳۷۶ به عنوان منتقد عکاسی، تئاتر، سینما، ادبیات داستانی و برگزاری کارگاه و سخنرانی در قلمروِ عکاسی، در شهرهای تهران، اصفهان، یزد، سمنان، شهرکرد، تبریز و غیره را دارد و همچنین برگزاری نمایشگاه انفرادی عکاسی در سال ۱۳۹۶، و چند نمایشگاه گروهی پس از آن را در کارنامه خویش دارد.از تألیف‌های ایشان می‌توان به کتاب عکس و دیدن عکس، شب سپیده می‌زند باری دیگر، ۴۶ عکسِ فیلم، ۴۶ جستار، در جهت عکس، ۳۹ عکس ۳۹ جستار، اول شخص مفرد، عکس با من چه می‌گوید من با عکس چه می‌گویم، ۹۹ عکس، ۹۹ قصه، نفس عمیق، صد میدان و … را نام برد.
این نشست روز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه ساعت ۱۶ تا ۱۹ در میدان فیض، نگارستان امام خمینی «ره» برگزار خواهد شد. گفتنی است در حاشیه این نشست، جشن امضای کتاب‌های یوریک کریم‌مسیحی نیز برای علاقه‌مندان به این هنرمند برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *