تقویت گردشگری، هدف دفتر نمایندگی وزارت خارجه اصفهان است

پریسا خاکبازان

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان مهم‌ترین هدف این دفتر را تقویت صنعت گردشگری این استان بیان کرد و گفت: آماده همکاری نزدیک با بخش خصوصی این استان با هدف توسعه اقتصادی به‌ویژه در بخش صنعت گردشگری هستیم.
علیرضا سالاریان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از پیگیری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان برای امضای تفاهم‌نامه‌های جدید به منظور افزایش شهرهای خواهرخوانده با اصفهان خبر داد و افزود: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه با همکاری شهرداری اصفهان چند شهر را برای خواهرخواندگی در نظر گرفته‌ است.
وی با اشاره به اینکه تبادل هیئت‌های فرهنگی، اقتصادی و ورزشی و همچنین حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی که در شهرهای خواهرخوانده برگزار می‌شود می‌تواند موجب بهره‌مندی اصفهان از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده شود، گفت: این دفتر در فرودگاه اصفهان برای گردشگران خارجی ویزا صادر می‌کند.
وی با اشاره به ظرفیت زیاد اقتصاد چین و فرصت ممتاز برای اتاق بازرگانی اصفهان برای افزایش تعاملات تجاری گفت: چین سالیانه ۲ هزار میلیارد دلار واردات و ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد صادرات دارد و اصفهان می‌تواند سهمی از واردات چین را به خود اختصاص دهد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *