تکمیل پروژه های نیمه تمام نیازمند اولویت اصلی شهرداری است

مرتضی شریفی

شهردار زرین شهر گفت:  تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی همچون  شهرک حمل ‌ونقل زرین ‌شهر نیازمند مشارکت بخش خصوصی است، قرارداد شهرک حمل‌ونقل بی‌عیب و نقص نیست و سهم آورده‌ها با سهم بهره‌برداری توازن ندارد اما این موضوع دلیلی بر توقف پروژه نخواهد ‌بود و درصدد هستیم تا با نظارت مراجع قضایی به یک نتیجه برد برد برسیم.

  میثم محمدی، بابیان اینکه افتتاح ایستگاه راه‌آهن و بهره‌برداری از شبکه ریلی آن برای شهرک حمل‌ونقل زرین‌شهر یک تهدید محسوب می‌شود، افزود: اتمام پروژه‌هایی نظیر شهرک حمل‌ونقل، پارک‌سوار، مشاغل کارگاهی و پارک کوهستان در دستور کار شهرداری زرین‌شهر قرار دارد و با توجه به شرایط موجود، کلنگ زنی جدیدی نخواهیم داشت.

وی بودجه در نظر گرفته‌شده برای سال جاری شهرداری زرین‌شهر را بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان  عنوان کرد و افزود:از این مقدار و باوجود گذشت هشت ماه از سال تنها ۱۶٫۶ میلیارد تومان وصول‌شده است.

وی با توجه به کاهش چهارهزارنفری جمعیت در زرین‌شهر و در سال‌های اخیر متذکر شد: بسترسازی نامناسب برای توسعه فضای مسکونی، قیمت بالای زمین و واحدهای مسکونی این شهر و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر فولادشهر موجب شده است تا تعداد زیادی از شهروندان ما برای تأمین مسکن به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

شهردار زرین‌شهر بابیان اینکه در پروژه پارک کوهستان به دنبال اجرای طرح‌های تفریحی و درآمدزا هستیم یادآور شد: شهرداری بیش از این نمی‌تواند در پروژه پارک کوهستان سرمایه‌گذاری کند و در حال حاضر به دنبال توسعه فضای سبز در این مجموعه نیستیم و سعی داریم با رویه‌ای جدید پروژه‌هایی همچون پیست موتورسواری، هیات تیراندازی و باشگاه اسب‌سواری را در قالب پارک کوهستان به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس شورای اسلامی زرین شهرنیزگفت: سرمایه‌گذاری براشتغال، عملکرد فرهنگی، اقتصادی، مشارکت‌های اقتصادی و تسهیل در فضای کسب و کار شهر بسیار تأثیرگذار است  لذا سرمایه‌گذاری را باید یکی از اصلی‌ترین عناصر رونق اقتصادی و توسعه شهری دانست.

سعیدنادی زاده افزود: امروز زرین شهر به دلیل دارا بودن پتانسیل های متعدد بستر سرمایه‌گذاری خوبی را دارد و باید از این فرصت در جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و کسب درآمد برای شهر استفاده کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *