جای خالی اتاق فکر درنایین

علی غفرانی

 فرماندار شهرستان نایین، دردیدار با اعضای مجمع خیریه فرهنگی – مذهبی نایینی های مقیم اصفهان که برخی از مدیران کل استان نیز حضور داشتند گفت: متاسفانه جای خالی اتاق فکر در این شهرستان بسیاراحساس می شود، زیرا دراین اتاق می توان به دور از مسایل سیاسی به رصد امورپرداخت.

محمود جمالی با اشاره به اینکه  نباید توقع داشته باشیم همه امور را دولت در دست بگیرد بلکه وظیفه دولت آماده سازی زیر ساخت ها برای حضور بخش خصوصی است افزود: کلنگ احداث کتابخانه عمومی نایین پس از ده سال بلا تکلیفی در دهه فجر به زمین زده خواهد شد که بخشی از بودجه آن در تملک دارایی های شهرستان پیش بینی شده است .

وی با تاکید به برگزاری کنگره آیت الله نایینی با همکاری مجمع خیرین نایینی های مقیم اصفهان گفت: پیش زمینه تنظیم تفاهم نامه خواهر خواندگی شهرداری اصفهان با شهرداری نایین به عنوان اولین خواهر خوانده شهری در داخل کشور صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ثبت احوال نیزگفت:در بخش فرهنگی باید توجه ویژه ای به گویش نایینی داشته باشیم چرا که این گویش درحال فراموشی است همچنین درآینده نزدیک شاهد تخریب و نوسازی ساختمان اداره ثبت احوال نایین خواهیم بود . فرمانده ناحیه بسیج سپاه نایین نیزخبر از دفن ۳ شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بوستان لاله شهر نایین داد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *