جلالی در جمع خبرنگاران: مجلس نگرانی‌ها در زمینه برجام را رفع کرد

به گزارش کیمیای کویر به نقل از سرویس سیاسی جام نیوز، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در حاشیه نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان طی سخنانی در جمع خبرنگاران امروز را روز مهمی در مجلس خواند و با تأکید بر اینکه مجلس نگرانی‌ها در زمینه برجام را رفع کرد، گفت: امروز دشمنان ما از آنچه که به عنوان اجماع علیه ایران مطرح می‌کردند دستشان خالی است.

 

وی روز یکشنبه را روز نمایش دموکراسی در مجلس برشمرد و با اشاره به اینکه ممکن است بعضی حواشی خاطر برخی را آزرده باشد، اظهار داشت: مجلس نشان داد که در دموکراسی جدی است.

 

جلالی فشارهای زیاد بر فراکسیون رهروان در جریان طرح اجرای برجام را یادآور شد و گفت: در این مدت با نامهربانی‌های رسانه‌ای مواجه شده و پیامک‌های انبوه برای نمایندگان می‌آمد.

 

وی با تأکید بر اینکه هیچ پیشنهاد توافق شده‌ای با فراکسیون اصولگرایان در زمینه طرح اجرای برجام وجود ندارد که مطرح نشده باشد، خاطرنشان کرد: مجلس مأموریتی به کمیسیون ویژه برجام داده بود و این کمیسیون پس از ارائه گزارش کارش به اتمام رسید.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: محور فراکسیون اصولگرایان ولایت آقای لاریجانی است و وقتی ما مذاکره می‌کنیم و دوستان پیشنهاداتی دارند وقتی ایشان توصیه به عدم طرح می‌کنند اعضا می‌پذیرند اما فراکسیون اصولگرایان از طیف‌های مختلفی تشکیل شده و از کسی حرف شنوی ندارند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *