حدادی فر؛ دوری از میادین به من خیلی سخت گذشت / کاوه به سیستم تیم ملی می خورد

قاسم حدادی فر در رابطه با احتمال حضورش در دیدار ذوب آهن مقابل سایپا بعد از ۷ هفته مصدومیت اظهار داشت: «خدا را شکر در تعطیلات لیگ توانستم شرایط خودم را بهبود بخشم و بعد از هفته ها مصدومیت شرایط بازی را پیدا کنم. الان هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم اما بازی کردنم مقابل سایپا به نظر کادر فنی بستگی دارد. امیدوارم اگر به میدان رفتم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.»

وی همچنین افزود: «باور کنید دوری از میادین بسیار سخت است. من فکر نمی کردم مصدومیتم این قدر شدید باشد و به طول بینجامد. به خاطر همین موضوع هفته های اخیر به من  خیلی سخت گذشت. تشخیص اولیه پزشکان این بود که دو، سه هفته ای می توانم به میادین بازگردم اما احتیاط کردم تا دیگر در بازگشتم به میادین دوباره چنین اتفاقی برایم رخ ندهد.»

هافبک ذوب آهن در خصوص اینکه یحیی گل محمدی از خبر بازگشت او خوشحال خواهد شد، تصریح کرد: «متاسفانه در این مدت ذوب آهن با بدشانسی رو به رو شد و چند بازیکن دیگر علاوه بر خودم با مشکل مصدومیت مواجه شدند. ما مهرداد قنبری را چندماهی نخواهیم داشت اما خداراشکر من و کاوه رضایی از این هفته برای ذوب آهن می توانیم به میدان برویم. اگر واقعا گل محمدی از خبر بازگشت من خوشحال باشد من هم سعی می کنم جواب اعتماد او را بدهم اگرچه فکر می کنم در این مدت بازیکنان جوان ما به خوبی توانستند جای مصدومان را پر کنند.»

حدادی فر در خصوص رویارویی تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: «سایپا تیم خوب و بسیار قدرتمند است که این فصل با در اختیار گرفتن چند بازیکن با تجربه توانسته نتایج خوبی بگیرند. آنها از کادر فنی خوبی هم برخوردارند و به خاطر همین قطعا بازی سختی را در پیش خواهیم داشت. با اینکه باید در تهران با سایپا بازی کنیم اما تنها هدف مان سه امتیاز است چون ذوب آهن نمی خواهد از کورس بالای جدول عقب بماند.»

وی درباره اینکه قبلا گفته بود بعد ازبازگشت کی روش به ایران و با آغاز اردوهای تیم ملی با کی روش بر سر بازگشتش به تیم ملی گفتگو خواهد کرد، بیان داشت: «چنین قصدی را داشتم اما متاسفانه در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت تمام فکر و ذکرم روی بازگشت به میادین بود. حتی اگر قرار بود به تیم ملی بازگردم برای این اردو شدنی نبود چون من مصدوم بودم. با این حال سعی می کنم در آینده ای نزدیک با کی روش صحبت کنم که اگر صلاح بود دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.»

هافبک ذوب آهن درباره تساوی تیم ملی مقابل ژاپن گفت: «بازی بسیار خوبی و پرتنشی بود. به عقیده من تیم ملی می توانست در این بازی به پیروزی برسد اما با بدشانسی و اشتباهات فردی این اتفاق رخ نداد. امیدوارم تیم ملی در ادامه راه خود برای رسیدن به جام جهانی موفق عمل کند.»

وی در پایان در خصوص اینکه دو ملی پوش ذوب آهن در دو بازی اخیر تیم ملی به میدان نرفتند، اذعان داشت: «رشید مظاهری که کار بسیار سختی را برای رقابت با دروازه بانان دیگر تیم ملی دارد اما مطمئنم اگر بهتر عمل کند می تواند حتی به عنوان دروازه بان تیم ملی در بازی های آینده در ترکیب اصلی قرار بگیرد. درباره کاوه رضایی اما ماجرا متفاوت است. به نظرم کاوه بازیکن فوق العاده ای است و به سیستم تیم ملی هم می خورد. مطمئن باشید او در بازی های آینده می تواند جای خود را در ترکیب اصلی تیم ملی بگیرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *