حرف و نقل

– اسلین چلبی، بیست و دومین نواده مولانا و قائم‌مقام بنیاد بین‌المللی مولانا (در قونیه) از مکه مکرمه برای محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی آرزوی سلامتی کرد.
– حسین کیانی، کارگردان تئاتر اظهار کرد: وجود شوراهای هنری برای سالن‌های تئاتر خوب است؛ اما بهتر است بیشتر به عنوان مشاور حضور داشته باشند.
– علیرضا شجاع‌نوری، مدیر نشست‌های تحلیل فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر با تاکید بر اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر محل تبادل اندیشه و دانش است، گفت: اصلا امتیاز این دوره از جشنواره سوت و کوری آن است.
– ماهنامه تخصصی «صنعت سینما» پس از ۱۴ سال انتشار مداوم، با شماره ۱۶۵ (پانزدهم فروردین ۱۳۹۵- ویژه کمدین‌های سینمای کلاسیک) توقف انتشار خود را اعلام کرد.
– انیمیشن «زوتوپیا»، تاکنون به جایگاه سومین فیلم پرفروش کمپانی دیزنی در طول تاریخ دست یافته است.
– علی خامه‌پرست‌فرد، کارگردان سینما می‌گوید که بزرگ‌ترین آسیب و معضل برای سینماگران جوان، محدود کردن ایده‌هایشان به سبب هزینه‌های زیاد فیلم‌سازی است.
– علی سرابی از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی خود با نام «ساخت و ساز نقش» با تمرکز بر بازیگری ناتورالیسم و رئالیسم خبر داد.
– شبنم قلی‌خانی درباره‌ ارزیابی‌اش از برنامه‌های نوروزی تلویزیون با تاکید بر اینکه ویژه‌برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیون جذاب بودند، از برنامه «شب‌ کوک» به عنوان یکی از برنامه‌های جالب تلویزیون یاد کرد.
– هفته پرفورمنس ایران با سخنرانی کارشناسان تئاتر ایرانی و فرانسوی و اجرای ۷ اثر برگزار می‌شود.
– در سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی، آنونس فیلم مستند سینمایی «انحصار ورثه» رونمایی شد.
– محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده «دیرین دیرین» ضمن تشریح جریان فروش بی‌اجازه عروسک‌های خمیری این انیمیشن، اعلام کرد که به زودی عروسک‌های این اثر به صورت قانونی عرضه می‌شود.
– آموزش بازیگری در فیلم کوتاه با حضور رضا کیانیان در نخستین روز از آغاز دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، در تاریخ ۲۲ فرودین ماه ساعت ۱۶
در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.
– در ادامه حضور بین المللی فیلم «دوران عاشقی»، تازه‌ترین اثر علیرضا رییسیان این فیلم ۱۳ اردیبهشت، برابر با دوم ماه می در سالن بزرگ آمفی تئاتر دانشگاه یو سی آل ای به نمایش درخواهد آمد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *