حرف و نقل

– پیکر ثریا حکمت امروز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه از ساختمان شماره ۲ خانه سینما در خیابان وصال تشییع می‌شود و قرار است در قطعه هنرمندان در کنار مهری مهرنیا به خاک سپرده شود.
– خودسیانی، فیلمنامه‌نویس در نقدی به عملکرد تلویزیون در نوروز ۹۵، سریال‌های عید امسال را فاقد کیفیت دانست و در عین حال شبکه نسیم را نسبت به سایر شبکه‌های تلویزیون در بخش پخش برنامه‌های جذاب، برتر معرفی کرد.
– رییس موزه «لوور» به ایران می‌آید تا ارتقای موزه‌داری در کشور، پیگیری سرقت‌های تاریخی احتمالی در گذشته و انتقال آثار تاریخی به صورت غیرمجاز به فرانسه، برگزاری‌های همایش‌های مشترک،‌ دوره‌های آموزشی و رفت و آمد کارشناسان به دو کشور بررسی و از سر گرفته شود.
– رضا میرکریمی گفت: برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر به دنبال سفره رنگینی نبودم و جشنواره‌ای جمع و جور، اما پرمحتوا می‌خواستم. به همین دلیل همه فیلم‌ها را دیده‌‌ و انتخاب کرده‌ام و پای مسئولیت آن می‌ایستم.
– مرکز فرهنگی بانک برزیل واقع در شهر «ریودوژانیرو» طی حدود یک ماه مجموعه آثار عباس کیارستمی، کارگردان سرشناس ایرانی را به نمایش می‌گذارد.
– زیاد بودن قیمت صنایع دستی و کم شدن قدرت خرید مردم در نوروز ۹۵، موجب شد که بسیاری از آن‌ها به گرفتن عکس یادگاری با صنایع دستی اکتفا کنند.
– نیکی کریمی داور جشنواره بین المللی فیلم استانبول شد.
– خانواده مصطفی اسلامیه می‌گویند که یک کتاب درباره موسیقی و تعداد زیادی داستان کوتاه از این نویسنده و مترجم فقید به جا مانده که چاپ نشده است.
– شیرین یزدان‌بخش، بازیگر سینما ۲۱ فروردین‌ماه از بیمارستان مرخص شد. این هنرمند از ۱۰فروردین‌ماه به دلیل مشکلات تیروئیدی و عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بود
– منوچهر والی‌زاده با بیان اینکه امسال فیلم‌های سینمایی خوبی برای نوروز خریداری و دوبله نشدند، از عملکرد حوزه‌ دوبله در نوروز امسال انتقاد کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *