حرف و نقل

– در حالی که قرار بود فیلم «ایستاده در غبار» در اکران دوم نوروز روی پرده برود، ولی با توجه به ادامه اکران فیلم‌های نوروزی و حضور یک فیلم با مضمون مشترک، اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شد.
– دکتر رضا پایدار، مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از وضعیت این هنرمند ابراز رضایت کرد و گفت: آقای کیارستمی از آی‌سی‌یو به بخش منتقل شده‌اند و وضعیت بحرانی تقریبا رفع شده است. ایشان غذا خورده‌اند، صحبت می‌کنند و خانواده‌شان در کنار ایشان هستند.
– همسر فتح‌الله بی‌نیاز، نویسنده و منتقد ادبی می‌گوید که کتاب‌های زیادی از این نویسنده و منتقد فقید به جا مانده که چاپ نشده‌اند.
– جواد افشار، کارگردان مجموعه تلویزیونی «کیمیا» که به عنوان چهره سال هنر انقلاب نامزد شده، معتقدست همواره باید آرمان‌ها، اهداف و نیت‌هایی که بر اساس آن انقلاب شکل گرفت
در ذهن خود مرور کنیم.
– علی کریم فیلمنامه‌های «اسمم شادی است» و «تک‌درخت کدخدا محمدعلی» را در دست نگارش دارد و یکی از این دو کار را در نیمه نخست امسال کارگردانی می‌کند.
– محمدحسین تمجیدی به عنوان مدیر پژوهش معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان منصوب شد.
– خانه شیشه‌ای زلال واقع در لس‌آنجلس متعلق به وِس کرِیوِن، استاد فقید ژانر وحشت در سینما به قیمت ۳.۲۹۵ میلیون دلار به فروش می‌رسد.
– مجموعه تلویزیونی «ماماهوت» به کارگردانی رزیتا غفاری، مراحل پایانی فنی را می‌گذراند تا برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.
– مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد که کمال تبریزی قرار است فیلمی برای این نهاد بسازد که اکنون در حال نگارش فیلمنامه است.
– آیدین آغداشلو، نقاش و طراح کشور پوستر نمایش «بازی یالتا» به کارگردانی لوون هفتوان را طراحی کرد.
– رضا میرکریمی، مدیر عامل خانه سینما پس از آگاهی از وضعیت جسمانی جمشید ارجمند، منتقد پیشکسوت سینما، پیگیر وضعیت درمانی او شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *