حمله تلگرامی مرد دانشجو به استاد زن دانشگاه

سرهنگ جواد جهانشیری رییس پلیس فتا گفت: استاد زن یکی از دانشگاه‌های مشهد با در دست داشتن شکایت قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و نزد کارشناسان پلیس فتا ادعا کرد مدتی است از سوی مردی ناشناس در محیط خصوصی تلگرام پیام‌های مبتذل و مطالب غیر اخلاقی دریافت می کنم که سبب آزار روحی و روانی و مشکلات خانوادگی برای من شده است.
وی افزود : پلیس سایبری خیلی زود به ردپایی از یک دختر جوان رسید؛ اما این دختر گفت که سیم‌کارت وی در اختیار دامادشان است. در بررسی های بعدی درباره ادعای این دختر، شوهر خواهرش به عنوان متهم اصلی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت.
رییس پلیس فتای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این مرد ۳۲ ساله که از دانشجوهای استاد زن بود به ناچار اعتراف کرد و انگیزه خود از مزاحمت هایش را کسب نکردن نمره قبولی در درس دانست.
جزییات درگیری مسلحانه پلیس
با اشرار
سردار عبدالرضا آقاخانی درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: جمعه ساعت۱۳ و ۱۵ دقیقه، مأموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی نایین در یگان تکاوری استان اصفهان با اکیپ مسلحی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مسیر نایین درگیر شدند.
وی افزود: در این حادثه، مقدار ۵۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، سه قبضه سلاح کلاشینکف، مقدار زیادی مهمات و فشنگ‌های مربوطه، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: همچنین ۵ نفر از اشرار مسلح دستگیر شدند و دو نفر از آن‌ها به ضرب گلوله مأموران مضروب و توقیف شدند. وی خاطرنشان کرد: در این عملیات انتظامی پیچیده و موفق، یکی از مأموران شجاع و مخلص پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به درجه والای شهادت نایل شد.
سردار آقاخانی افزود: شهید اصغر قضاوی، از همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر بود که امروز به شهادت رسید و مراسم تشییع پیکر وی شنبه صبح ۲۱فروردین‌ماه در شهرستان نایین و سپس در شهرستان اصفهان توسط مردم قدرشناس استان اصفهان برگزار می‌شود.

موج‌گرفتگی یک نفر
بر اثر انفجار مین در قصرشیرین

نعمت الله نازپرورده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه بولدوزر متعلق به شرکت پاکسازی مین در مسیر قصر شیرین به خسروی در محل شرکت کشت و صنعت از توابع بخش مرکزی این شهرستان با مین برخورد کرد که پس از انفجار راننده آن دچار موج‌گرفتگی شد.
وی اظهار کرد: راننده این بولدوزر پس از موج‌گرفتگی برای بهبود شرایط جسمانی به بیمارستان ابوالفضل العباس(ع) قصر شیرین منتقل شد و در جریان این حادثه بلدوزر نیز دچار خسارت مادی شد. وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان قصر شیرین ۵ مورد انفجار مین رخ داد که در ۳ انفجار در مجموع
۱۱ راس گوسفند که در منطقه در حال چرا بودند تلف شدند و در چهارمین و پنجمین انفجار نیز
۲ دستگاه بولدوزر متعلق به مرکز مین‌زدایی دچار خسارت مادی شد و راننده این خودروها دچار موج‌گرفتگی شدند. پارسال نیز در مجموع بر اثر ۳۵ مورد انفجار مین و مهمات به جای‌مانده از دوران جنگ تحمیلی در شهرستان قصر شیرین ۶ نفر کشته و ۳۱ نفر نیز مجروح شدند.جشن پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن ماه سال ۹۱ با حضور مسئولان برگزار شد؛ اما با این وجود از آن زمان تاکنون چند مورد برخورد خودرو یا انسان با مین‌های باقی‌مانده از زمان جنگ تحمیلی در نواحی مرزی این استان مشاهده شده است.
اکنون ۲ شرکت مین‌زدایی وابسته به وزارت دفاع در قالب ۱۲ گروه ۱۰۰ نفری در مناطق آلوده قصر شیرین، مشغول بازنگری و پاکسازی اراضی آلوده به مین هستند.
با وجود تلاش بی‌وقفه نیروهای پاکسازی میدان‌های مین تاکنون تعدادی از مردم مناطق مرزی استان کرمانشاه به‌ویژه مرزداران، عشایر و نیروهای پاکسازی اراضی آلوده به مین در شهرستان قصر شیرین در اثر برخورد یا انفجار مین و مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی شهید، جانباز، مجروح و معلول شده‌اند. قصر شیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق است که در زمان جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال نیروهای بعثی عراق بود و جنگ هشت ساله تحمیلی از این منطقه غربی کشورمان آغاز شد و آخرین نقطه پایان جنگ نیز در این منطقه بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *