خدمت به مردم راه میانبر رسیدن به خداست

مرتضی شریفی

دکتر مهدی صفرخانلو، فرماندار لنجان، در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان لنجان گفت: با خدمت به مردم خود را مورد رحمت خداوند قرار دهیم؛ زیرا همان‌طور که خدمت به پدر و مادر راه میانبر رسیدن به خداوند است، خدمت به مردم نیز این‌گونه است.
فرماندار لنجان حل مشکلات مردم را اولویت کاری خود دانست و افزود: با نگاهی مثبت و در جهت رفع مشکلات، پذیرای مطالبات مردم هستیم و در راه پیگیری و حل خواسته‌های مردم شهرستان به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم کرد و در همین راستا به‌زودی تغییرات مدیریتی محسوسی در شهرستان انجام خواهیم داد.
فرماندار لنجان در ادامه مسئولیت خبرنگاران و اصحاب رسانه را هدایت افکار عمومی به سمت و سوی واقعیت‌ها و ایجاد روحیه امید در مردم دانست و گفت: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پیگیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم‌گیری‌های بسیار مهم است و اگر نقدها منصفانه و به دور از تخریب باشد، می‌تواند موجب رشد و توسعه شهرستان شود.
صفرخانلو با اشاره به توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم علیه کشورمان تصریح کرد: وقتی دشمنان ما بیشترین بودجه‌های خود را صرف سازمان‌های اطلاعاتی، جاسوسی و سایبری خود می‌کنند، ضروری است تا در مقابل هجمه‌های آنان از حالت انفعالی بیرون آییم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *