خروج ۹۰۰ تن پوشال از کاشان

محمدرضا عبدلی خالدی، معاون خدمات شهری شهرداری کاشان، با بیان اینکه معاونت خدمات شهری در چهار ماه گذشته به سلامت از چهار ایستگاه حساس عبور کرده است، بیان داشت: جمع‌آوری حجم زیاد زباله‌های شب عید، جمع‌آوری زباله‌های ماه فروردین با توجه به حضور چشمگیر مسافران نوروزی، بحث برون‌رفت پوشال از شهر در زمان گرم‌شدن هوا همزمان با سرویس کولرهای آبی و حضور تمام‌وقت نیروهای معاونت خدمات شهری در کنترل آب‌گرفتگی و سیل، از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت خدمات شهری در چهار ماه اخیر بوده است.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: میزان جمع‌آوری زباله در ماه اسفند بیش از ۱۷۰ تن در سطح شهر بوده که این عدد نسبت به آمار سال قبل روزانه بیش از ۶ تن افزایش داشته است.
خالدی اظهار داشت: در ماه فروردین با توجه به حضور چشمگیر مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته، بیش از ۱۶۷ تن زباله جمع‌آوری و دفن شد که نسبت به میانگین فروردین ۹۶ حدود پنج درصد افزایش تولید زباله داشته‌ایم.
وی با اشاره به گرم‌شدن هوا در اواخر ماه فروردین به بحث برون‌رفت پوشال از شهر اشاره کرد و گفت: هر خانواده کاشانی به طور متوسط به میزان ۹ کیلوگرم پوشال از منزل خود خارج کرده است و میزان جمع‌آوری پوشال در سطح شهر به مقدار ۹۰۰ تن بوده است و عملیات جمع‌آوری پوشال در بازه زمانی ۴۵روزه صورت گرفته است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *