خون شهدا در توافق هسته ای هزینه نشود

به گزارش خبرنگار اصفهان کیمیا به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه برزک حجه الاسلام والمسلمین محمد حسن حلاجی مفرد امام جمعه برزک در خطبه های این هفته نماز جمعه برزک گفت: مذاکرات هسته ای به روزهای بسیار سخت و حساس خود نزدیک شده و مسوولین باید بسیار مواظب باشند تا خون شهدا را در این راه هزینه نکنند چرا که استقلال کشور نتیجه خون صدها شهید است و نباید در توافق نامه هسته ای از خون شهدا هزینه شود.

امام جمعه برزک گفت: امروز مسوولین باید دقت بیشتری داشته باشند و ما مطمئن هستیم تا مادامی که مسوولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و مطیع امر ایشان باشند هیچ اتفاقی نخواهدافتاد.

امام جمعه برزک در ادامه گفت: امروزه دروغ گفتن ها بین المللی و باعث بلای جان انسانها شده است.چرا که وقتی آمریکا از تشکیل جبهه علیه داعش صحبت می کند فرستادن تجهیزات نظامی با بالگردها و هواپیماها برای کمک به داعشی که امروزه در محاصره نیروهای عراقی است به چه معنا است؟

ایشان در ادامه ضمن انتقاد شدید از محیط زیست به جهت جلوگیری از گسترش باغداری و کشاورزی در برزک گفت: وظیفه محیط زیست فقط جلوگیری از تولید کارخانه های آلاینده همچون کارخانه سیمان نیست بلکه باید نسبت به ترویج و تشویق کشاورزان جهت گسترش درختکاری و رشد فضای سبز نیز اقدام کند.

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد گفت با وجود همه مخالفت های مردمی و مسوولین جهت منطقه حفاظت شده برزک و جواب مبهم و نادرست مسوولان از آینده این طرح در برزک متاسفانه امروز شاهد سنگ اندازی محیط زیست جهت ساخت استخر دوم ذخیره آب کشاورزی طرح بزرگ ۴۰۰هکتاری برزک هستیم که با وجود آب مازاد زمستانی و نیاز این مزرعه به آب، محیط زیست با واگذاری زمین جهت توسعه این بخش از کشاورزی مخالفت می نماید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *