دولت مردم را مَحرم بداند

فاطمه احمدی

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع برجام و عهدشکنی مکرر غربیان در این مذاکرات، خطاب به دولتمردان گفت: مردم را محرم بدانید و متن مذاکرات را منتشر کنید.
آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه خود و همگان به رعایت تقوا و توجه به حدود الهی اظهار داشت: ریشه بی‌تقوایی‌ها در حب دنیاست؛ اگر انسان نگاهش را در دنیا وسیع کند، آینده‌نگر و بصیر باشد، متوجه خواهد شد زندگی دنیوی کوتاه و لذایذ آن گذراست.
وی با اشاره به ولادت کریمه اهل بیت(س) در اول ذی‌القعده و قرارگیری در دهه کرامت گفت: روز میلاد این بانوی بزرگوار به نام روز دختر نام‌گذاری شده است؛ ایشان بافضیلت‌ترین دختر امام موسی کاظم(ع) بودند و پس از رحلت پدر تحت تربیت برادر بزرگوار خودشان یعنی امام رضا(ع) قرار گرفتند؛ دختران و بانوان ما باید به منش و سبک زندگی ایشان تأسی داشته باشند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به قرارگیری در آستانه هفته حج گفت: در دین سه اجتماع داریم که یکی اجتماع روزانه در مساجد، دومی اجتماع هفتگی در نماز جمعه و سومین آن اجتماع بزرگ سالیانه در حج است که اهمیت بسزایی دارد.
آیت‌الله مهدوی خطاب به دولتمردان اظهار کرد: مردم را محرم بدانید و متن مذاکرات را منتشر کنید؛ حالا هم که آمریکا به دنبال به صفر رساندن فروش نفت ایران است.
وی تأکید کرد: دولت بر خواسته‌های مقام معظم رهبری که درباره مذاکرات با اروپایی‌ها مطرح فرمودند، پافشاری کند؛ مردم نیز در چنین شرایطی قطعا پشت دولت خواهند بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *