دو شهید گمنام درپالایشگاه اصفهان آرام گرفتند

زهرا نصیری

صبح امروز ۹ اسفندماه با حضور مدیران و کارکنان پالایشگاه اصفهان پیکر پاک دوتن از شهدای گمنام  از بلوار پالایشگاه اصفهان تا یادمان شهدای این مجموعه تشییع و به خاک سپرده شد.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان در این باره گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام که در عملیات‌های رمضان و تک دشمن بعثی در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده بودند، در ۸ اسفندماه در شهرک شهید منتظری اصفهان تشییع شد.

  محمدصادق حاجیان افزود:یکی از این دو شهدا ۲۷ساله است و در منطقه شرق بصره عملیات رمضان و دیگری ۲۲ساله است و در عملیات تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسید.

حاجیان ابراز داشت: این شهدا در کنار ۱۵ شهید دوران دفاع مقدس پالایشگاه اصفهان و در کنار یادمانی که رژیم بعث صدام در سال ۶۶ آن را بمباران هوایی کرده بود آرام خواهند گرفت.

وی یادآور شد: پالایشگاه اصفهان، درخواست میزبانی از شهدای گمنام را سه سال پیش به اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان داده بود، این درخواست پس از بازدید یک ماه پیش محمد باقرزاده، مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از این پالایشگاه مورد تأیید قرار گرفت.

خانواده های کارکنان پالایشگاه در شهرک شهید محمد منتظری ، با حضور در مراسم شبی با شهدا پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را تشییع کردند.

  

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *