راهپیمایی ۱۳ آبان در ۱۲۳ نقطه چهارمحال و بختیاری

حدیث بابایی

سوتیتر: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ما برای رسیدن به مقصدمان هیچ راهی به جز ایستادن در برابر آمریکا نداریم.

حجت‌الاسلام وا لمسلمین محمدعلی نکونام در نشست ستاد مردمی یوم‌الله ۱۳ با بیان اینکه تبرا در یک عرصه‌هایی مقدم بر تولی است، اظهار کرد: در عاشورا وقتی فرازها و سخنانی بر زبان جاری می‌شود اول تبرا بر زبان جاریم ی‌شود و این خیلی مهم است چرا که تا تبرا در درون انسان نهادینه نشود تولی بی‌معنا است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمریکا یک شیطان بزرگ است و دست شیطان را از پشت بسته است، افزود: آمریکا کارهایی که انجام می‌دهد و دفاع حقوق بشر، ارزش انسانی و بی‌معنی جلوه دادن جنگ چهره خوبی از خود نشان داده بود اما امروز با اعمال سلطه‌اش و خناثی‌های که نشان داد چهره خود را آشکار کرد.

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری “آمریکا یک مشت آهنی در دستکش مخملی است” و برای کوبیدن به فرق عدالت، ملت‌ها و ارزش‌های انسانی برخواسته است، حداقل نشانه ایمان و مومن بودن این است که از این شیطان بزرگ فاصله بگیریم.

نکونام تصریح کرد: شاید اگر تا دیروز برای برخی‌ها سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” سخت بود اما امروز آمریکا با کارهایی که انجام داد سر دادن این شعار از عمق وجود برای همگان راحت و آسان شده است چرا که به وضوح چهره آمریکا را دیدند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ۲٫۵ سال بر سر میزه مذاکره نشستند و قرارداد و پیمان بستند اما زیر آب همه را زدند و هم در حرف و هم در عمل و هم در تحقق و اعمال تحریم‌ها علیه کشور نشان دادند که اهل پیمان بستن و مذاکره نیستند.

وی با بیان این که امروز کسی دیگر به آمریکا امیدی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر ما وارد میدان نشدیم و چیزی نگفیتم صرفا از سر مصلحت‌اندیشی بود و می‌خواستیم آمریکا چهره واقعی خود را نشان دهد.

نکونام با بیان اینکه آمریکا ذاتا مکر و حیله است و به دنبال رسیدن به منافع تمام عیار و قربانی کردن بشیریت است، ادامه داد: ۱۳ آبان زمانی است که باید نشان دهیم ما پیرو مکتب امام و استکبارستیز هستیم و موردی برای سازش نمی‌بینیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) افزود: حاکم کردن احکام و امر پروردگار و برداشتن موانعی که در برابر احکام خدا است از مهم‌ترین ویژگی‌های امام بوده که بزرگ‌ترین مانع آمریکا است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۱۳ آبان تنها مختص به دانش‌آموزان نیست و مانند جشن روز ۲۲ بهمن تمامی اقشار مختلف مردم باید حضور داشته باشند و ۱۳ آبان به عنوان یک مراسم ملی است که به خود می‌بالیم این چنین مراسماتی در کشور برگزار می‌شود.

نکونام گفت: مراسم ۱۳ آبان حتی اگر در یک روز تعطیل انجام شود تمامی مردم به میدان می‌آیند و در برابر استکبار تبری و بیزاری خود را اعلام می‌کنند چرا که امروز ما برای رسیدن به مقصدمان هیچ راهی به جز ایستادن در برابر آمریکا نداریم و اگر بخواهیم نرمش نشان دهیم همین وضیعتی پیش می‌آید که الان مشاهده می‌کنید.

وی با بیان اینکه ایران یک کشور مقتدر است، افزود: اگر ایستادگی کنیم قطعا پیروز خواهیم شد چرا که ایمان و اصول انقلاب و معرفت به ما می‌گوید بایستید و مقاومت کنید البته در این راه سختی‌های وجود دارد که باید تحمل کنیم.

راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان در ۱۲۳ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان در ۱۲۳ شهر، روستا، بخش و مراکز شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

علی گرجی نیز در نشست ستاد مردمی یوم‌الله ۱۳ اظهار کرد: در راستای برگزاری راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان ۲۴ کمیته تشکیل شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم را در ۱۲۳ شهر، روستا، بخش و مراکز شهرستان‌ انجام دهند.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و اجتماع عظیم عاشوراییان استکبارستیز روز ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح از مسیرهای مشخص شده در شهرها و روستاها آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مراسم در شهرستان شهرکرد از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان دوخاتون(س) برگزار و برنامه از ۳ شبکه استانی و کشور پخش می‌شود.

گرجی خاطرنشان کرد: توجه به مسئله بد عهدی آمریکا به عنوان خصومت محوری نماد استکبار علیه ملت ایران، تبیین جنایات کنونی آمریکا نسبت به ملت ایران و معرفی توطئه‌های جدید دشمن، تبیین منطق ضرورت بی‌اعتمادی به آمریکا با توجه به نتیجه‌های حاصل از تلاش‌های دیپلماتیک و تجلی استادگی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار از محورهای این راهپیمایی است.

وی با بیان اینکه همایش‌های بصیرتی امسال با شعار “غیرت انقلابی” برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: برنامه‌ریزی برای حضور همه اقشار جامعه در ویژه ‌برنامه‌های سیزده آبان را ضروری است.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *