راه‌اندازی نخستین مرکز جامع خون کشور در اصفهان

فاطمه احمدی

مدیر عامل انجمن ترویج فرهنگ اهدای خون از راه‌اندازی نخستین مرکز جامع خون در اصفهان خبر داد.
محمدمهدی حریری در مراسم تجلیل از اهداکنندگان خون اظهار کرد: انجمن ترویج فرهنگ اهدای خون یک NGO خیریه است؛ سال‌ها کمبود چنین انجمنی در اصفهان برای ترویج فرهنگ اهدای خون که مردم و همه قشرها در آن فعال باشند، احساس می‌شد.
مدیر عامل انجمن ترویج فرهنگ اهدای خون با اشاره به شروع فعالیت این انجمن از سال گذشته، افزود: هیئت‌مدیره این انجمن از اعضای شورای شهر، پزشکان و مسئولان شهر هستند که چهار کمیته شامل کمیته‌های ترویج اهدای خون، علمی، ارتباطات و توسعه در این انجمن فعال هستند.
حریری درباره فعالیت‌های فرهنگی و توسعه‌ای انجمن گفت: در استان اصفهان با کمبود فضاهای فیزیکی انتقال خون روبه‌رو هستیم که برای این امر فقط یک مرکز خواجو در اصفهان موجود است. در نظر داریم با کمک خیران این حوزه، مرکز جامع انتقال خون را به عنوان یکی از کامل‌ترین مراکز انتقال خون کشور در اصفهان راه‌اندازی و احداث کنیم.
وی با ابراز امیدواری از احداث این مرکز در آینده‌ای نزدیک در خیابان مشتاق دوم تصریح کرد: این مرکز به عنوان یکی از مراکز جامع انتقال خون با دارابودن تمام بخش‌ها می‌تواند نقش مهمی در افزایش فضای فیزیکی و دانش علمی در انتقال خون داشته باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *