رونق گردشگری با ارائه سیم‌کارت گردشگری همراه اول

بهمن توکلی فرد

رئیس اداره مشترکین مخابرات منطقه اصفهان گفت: همراه اول به ‌عنوان نخستین اپراتور موبایل با گسترده‌ترین پوشش شبکه در ایران سعی کرده است از گردشگری حمایت کند.
فرشته صبایی افزود: اینترنت پرسرعت همراه اول امکان استفاده از اینترنت با سرعت زیاد و ارتباطات چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد و گردشگران می‌توانند اینترنت پرسرعت را به صورت ایستا یا در حال حرکت در تمامی نقاط تحت پوشش، دردسترس داشته باشند و در هر مکانی اینترنت پرسرعت را برای کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های خود استفاده کنند و از این طریق از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف از قبیل مسیریابی و مکان‌های گردشگری و… بهره برند.
وی گفت: همراه اول در کنار انواع خدماتی که به مشترکان خود ارائه می‌کند، اقدام به ارائه خدمات و محصولات ویژه گردشگران کرده است. سیم‌کارت گردشگر، سیم‌کارتی اعتباری است که برای گردشگران طراحی شده است. این سیم‌کارت تمامی نیازهای مکالمه، پیامک و اینترنت گردشگران را در سرتاسر ایران پوشش داده و امکان ارتباط آسان و باکیفیت در ایران یا خارج از ایران را می‌دهد. این سیم‌کارت در دو پکیج آبی و نارنجی در اختیار گردشگران قرار می‌‌گیرد که پکیج آبی ویژه گردشگران حرفه‌ای و پکیج نارنجی ویژه گردشگران عادی تعریف شده است.
سرویس اینترنت پرسرعت همراه اول به طور پیش‌‌فرض برای سیم‌‌کارت گردشگر فعال است و از درگاه‌های مختلف نیز امکان شارژ این سیم‌کارت‌ها وجود دارد.
وی استفاده از همراه اول و گوشی را برای کوهنوردان حائز اهمیت دانست و گفت: این وسیله ارتباطی در مواقع اضطراری می‌تواند بسیار کمک‌رسان به کوهنوردان
باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *