رژیم «آل سعود» تا سال ۲۰۳۰ وجود نخواهد داشت

نفیسه الله دادی

سردار صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در اجتماع پرشور بسیجیان و همایش بسیجیان مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مبنای بسیج بر اساس نظر جهادی پایه‌ریزی شده و همه انواع جهاد‌ها در راه خدا و فی سبیل‌الله و با کمترین هزینه و با بیشترین بهره بود و تماما به نفع مردم و مستضعفان اتفاق افتاد. در ادامه ایشان به نکاتی درباره تحولات اخیر و تأثیر تفکر بسیجی پرداختند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سوریه گفت: این قدرت بسیج مردمی سوریه بود که با مستشاران نظامی ایران بیش از ۷۰ هزار نیروی بسیجی سوریه را در کنار ارتش سوریه برای مقابله و آزادسازی مناطق اشغال‌شده همچون «حلب»، «دیرالزور» و «رقه» و درپایان آزادسازی «بوکمال»، آخرین منطقه استقرار داعشی‌ها، به پیروزی رساند.
وی اضافه کرد: این تفکر بسیجی به سوریه رفت و به کمک دولت و ملت و ارتش سوریه باعث شکست ائتلاف آمریکایی و صهیونیستی سعودی شد.
صفوی افزود: تفکر بسیجی و تجربه بسیج در ایران توسط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده دلاور آن سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بنا به در خواست دولت عراق به این کشور رفت و بیش از بیست تیپ حشدالشعبی عراق را تشکیل داد و باعث نجات «بغداد»، «سامرا» و «موصل» و «اربیل» و همچنین خنثی‌شدن توطئه تجزیه شمال عراق و تصرف مناطق نفتی کرکوک تا مرز ترکیه شد.
وی گفت: این تفکر بسیجی، رژیم صهیونیستی را برای همیشه در ایجاد یک فتنه جدید در منطقه شکست داد. تفکر بسیجی در یمن نیروهای مردمی و جهادی شمال یمن، یعنی حوثی‌ها را شکل داد که حوثی‌ها با کمک مکتب جهاد و مقاومت به مقابله با تجاوز پادشاهی سعودی و قتل عام مردم بی‌گناه یمن پرداخته‌اند.
سرلشکر صفوی با اشاره به گزارش مطالعاتی آمریکایی‌ها و انتشار آن گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال پیش آمریکا با عنوان «جهان تا سال ۲۰۳۰» منتشر کرد، تا سال ۲۰۳۰ رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این گزارش احتمال تجزیه عربستان را هم داده‌‌اند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *