سالک در جمع راهپیمایان اصفهانی یوم الله سیزدهم آبان عنوان کرد: حضور جک استراو یعنی کلید زدن فتنه بزرگتر/ مبارزه با نظام سلطه تعطیل بردار نیست

ورود امثال جک استراو این سیاستنمدار خبیث انگلیس در قالب گردشگر یعنی کلید زدن فتنه ای بزرگتر و چه زیبا جوانان غیور و انقلابی اصفهان در مقابل آن ایستادند و اعتراض کردند.

به گزارش خیرنگار صاحب نیوز، نماینده مردم اصفهان و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم اظهار کرد: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب این سرزمین مقدس اسلامی است که در دل خود حوادث زیادی را پشت سر گذاشته و نقطه اشتراک همه آنها مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در جمع راهپیمایان اصفهانی یوم الله سیزدهم آبان ماه افزود: این روز بزرگ ماهیت اسلامی و الهی ایران عزیز انقلابی را احیا کرد.

وی خاطر نشان کرد: استکبار در واقع واژه ای بر آمده از قرآن کریم است و به واقع آدم و دولت مستکبر یعنی کسی که حقوق ملت های ضعیف را پایمال کرده و برای خود حق مداخله در امور ملت ها و دولت ها قائل است و به کسی هم پاسخگو نیست.

به گفته وی، بر همین اساس مبارزه با مستکبران جز اصول اسلام و انقلاب است و امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر گروه مستکبران بر اساس ادله اسلامی و عقلی قد علم کرده و ایستاده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: مرگ بر آمریکا مرگ بر ملت آمریکا نیست، مرگ بر سیاست های مزورانه و نیرنگ گونه این کشور در قبال ظلم ها و جنایت های بی شماری است که بر علیه ملت ما روا داشته و بر همین اساس مبارزه با استکبار و آمریکای جانی تعطیل بردار نیست.

حجت الاسلام سالک اضافه کرد: امروز دشمن سعی دارد برای حفظ منافع خود و بر اساس خوی استکباری در ایران نفوذ کند.

نماینده مردم اصفهان خاطر نشان کرد: مرگ بر آمریکا مرگ بر سیاست ها و تفکرات آمریکا مبتنی بر سلطه گرایی و زورگویی است و امروز برجام بستری برای نفوذ آنها در ایران شده است.

وی گفت: حرکت استکبار بر اساس نفوذ یعنی استحاله نظام اسلامی، اعتقادات، ارزش ها و باورهای دینی و انسانی.

وی تصریح کرد: ورود امثال جک استراو این سیاستنمدار خبیث انگلیس در قالب گردشگر یعنی کلید زدن فتنه ای بزرگتر و چه زیبا جوانان غیور و انقلابی اصفهان در مقابل آن ایستادند و اعتراض کردند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *