سایر ادارات در فولادشهر استقرار می یابد

 کبری قریشوندی

 رییس شورای شهر فولادشهر با اشاره به پنجاهمین سال تاسیس فولادشهر در سالن نبرد ورزشگاه ذوب آهن این شهر با اشاره به ا ینکه فولادشهر شهری است که با برنامه گسترش شهرهای جدید پایه گذاری شد و مسئولیت آن با شرکت عمران است گفت:به لحاظ قانونی در شهرهای جدید شرکت عمران زیرساخت ها و مسایل زیربنایی و روبنایی، ساخت مساجد ، فضای سبز ، روشنایی معابر و تامین آب را تکمیل می کند و تحویل شهرداری می دهد و شهرداری خدماتی جهت حفظ و نگه داری آن ها ارائه می کند .

علی محمد لیموچی ، با اشاره به اینکه که بنابر دلایل و مشکلاتی که طی سه دهه گذشته وجود داشته بخشی از وظایف شرکت عمران مسکوت مانده و شهرداری متقبل این وظایف شده است افزود: با همکاری شهرداری جلساتی با مسئولان شهرستان و استان در راستای رفع مشکلات برگزار شد.

وی ادامه داد: از جمله کمبود آب در مسکن مهر که طی جلساتی با شرکت عمران دو مخزن ۱۰هزار و ۲۰ هزار متری تا پایان آذر نصب خواهد شد.همچنین با سازمان نظام مهندسی در زمینه بحث پایداری بلند مرتبه ها و برطرف سازی مشکلات آن ها به توافقاتی رسیدیم .

وی گفت:با بنیاد خیریه در خصوص ساخت بیمارستان فوق تخصصی در شهر فولادشهر به نتایج خوبی رسیدیم. در حال حاضریکی از مطالبه مردم موضوع بوی بد و رنگ کدر پسآب در سطح شهر است که بزودی برطرف خواهد شد.همچنین به زودی شاهد استقرار ادارات در فولادشهر خواهیم بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *