سرانه ورزشی و فضای سبز در قهجاورستان بسیارپایین است

 زهرا نصیری

  شهردار قهجاورستان در پاسخ به پرسش خبرنگار کیمیای وطن مبنی بر پایین بودن سرانه  ورزشی و فضای سبز در این شهرگفت:   اگر امروز با آسیب های اجتماعی متعدد و بسیاری مواجهیم به خاطر کم بودن فضای هنری و ورزشی است.و ما افزایش حضور سرمایه گذاران در این شهر برای توسعه فضاهای ورزشی و سبزرا کمک جدی برای بالا بردن نشاط اجتماعی در این شهر می دانیم .

محمود صادقین، با اشاره به اینکه آمادگی داریم از سرمایه گذارانی که بتوانند در حوزه گردشگری در قهجاورستان سرمایه گذاری کنند، استقبال و زمینه را فراهم کنیم، ادامه داد: قهجاورستان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد وما باید از این دستاورد ها به خوبی بهره ببریم.

 وی با اشاره به اینکه به منظور درآمد پایدار در حوزه شهری نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم، گفت: برای پیشرفت شهر نیازمند همیاری و همکاری بخش‌های مختلف به ویژه سرمایه داران بخش خصوصی هستیم.

شهردار قهجاورستان خواستار آزادسازی فلکه شش راه تاکانال آب جاده قهجاورستان شد و اضافه کرد: در این راستا نیاز به همکاری جدی شهرداری مرکزی و شهرداری منطقه ۱۰ داریم.

وی در مورد عملکرد ۱۱۰ روزه خود درسمت شهردارقهجاورستان به این مسئله تاکید داشت که  به مناسبت ایام الله دهه فجر در قهجاورستان ۱۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد، برخی از این پروژه ها به اتمام رسیده و برخی نیز در دست اقدام است همچنین برای این پروژه ها همچنین ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خواستار حل مشکل روشنایی ورودی این شهر و همچنین خیابان ها و جاده های آن شد و به این مسئله تاکید داشت که اداره راه و شهرسازی باید در این زمینه ورود پیدا کند و ما ازهمکاری خوب شرکت توزیع برق در این زمینه قدردانی می کنیم که سعی کرده است معابر را تاجایی که امکان دارد از روشنایی برخوردار نماید.

وی تاکید کرد:این شهر حدود۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که لازم است برای ان امکانات مناسب  در شان یک شهر در نظر گرفته شود، متاسفانه از۱۰ سال قبل تاکنون برای این شهر امکانات درستی علیرغم اینکه در منطقه بسیار مهمی قرار گرفته است تدبیر نشده است و ماباید بتوانیم به دلیل نزدیگی این شهر به اصفهان و فرودگاه اصفهان برای ان امکانات مناسب فراهم کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *