سربازان ایرانی در زمین و هوا از ایران حراست می‌کنند

زهرا نصیری

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مرزهای امروز ما مستحکم است و نیروی زمینی قدرتمندتر از همیشه راه را به روی دشمنان بسته است که حتی نفرات انتحاری نیز نمی‌توانند از دژ مستحکم آن‌ها عبور کنند.

سردار حسین سلامی، دریادواره سرداران و ۵۰۰ شهید زرهی استان اصفهان، با بیان اینکه امروز همه نیازهایمان را در عرصه صنایع مختلف برطرف کرده ایم، افزود:هرچند مشکلاتی وجود دارد، اما همه می دانند که هیچ ملتی بدون تحمل سختی ها رشد نمی کند .

وی با بیان اینکه امروز جوانانی از نسل اول انقلاب قوی تر به میدان آمدند، عنوان کرد: این جوانان تربیت شدگان امام  و رهبری هستند و ملت ما تا زمانی که این جوانان را دارد که جنگ را تا شرق مدیترانه پیش می برند، ایران امن و آزاد است و می درخشد.

وی با بیان اینکه دشمن در سال‌های اخیر همزمان با جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و فرهنگی را نیز آغاز کرد و با انتقال پایگاه‌های خود به منطقه سعی در محاصره ما داشت و با ترور دانشمندان، فتنه‌های داخلی، فتنه تروریسم تکفیری که خطرناک‌ترین فتنه منطقه بود، سعی در نابودی اسلام داشت گفت: سردارانی چون شهید حاج حسین خرازی، شهید احمد کاظمی و شهید محسن حججی، افتخار ملت ما  هستند وتا این ملت جوانان سلحشوری دارد که جنگ را تا شرق مدیترانه پیش می‌برند؛ ایران امنیت و آزادی دارد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *