سروش صحت را در سریال “مردی که با قطار پیاده آمد” همراهی می‌کنم‌

بازیگر سینما و تلویزیون اصفهان گفت: کار جدید به کارگردانی سروش صحت پیشنهاد شده است، با نام “مردی که با قطار پیاده آمد” و فیلم نامه این سریال جنبه طنز دارد.

قدرت‌الله ایزدی درباره حضورش در سریال شمعدونی و پیشنهادات جدید خود اظهار داشت: شمعدونی آخرین کاری بود که در آن حضور داشتم و کار بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم بیننده‌ها رضایت کافی را از این کار داشتند اما در موضوع روزخوانی فیلم‌نامه اذیت شدم.

وی افزود: به سروش صحت گفتم من باید در کارهای بعد حتما فیلم نامه را بخوانم چراکه وقتی بازیگر در روز بازی فیلم‌نامه را بخواند ذهنش صرفاً درگیر حفظیات فیلم‌نامه است و تمرکز لازم برای اجرای حرکات درست را ندارد و حس لازم به بیننده انتقال پیدا نمی‌کند.

بازیگر سینما و تلویزیون اصفهان درباره کار پیش رو خود خاطرنشان کرد: سروش صحت کار جدیدی به من پیشنهاد داده با حالتی طنزگونه و با نام “مردی که با قطار پیاده آمد” و در این سریال من از کارگردان درخواست کردم تا فیلم‌نامه را قبل از شروع کار به من ارائه دهند تا بتوانم حس را به خوبی به بیننده انتقال دهم.

وی تصریح کرد: متاسفانه به‌خاطر مریضی قلبی که گریبان‌گیر بنده شد، به‌دستور پزشک مدتی از کار سینمایی دور بودم و به استراحت پرداختم و علاقه‌مندم به کار خود ادامه دهم اما بودجه مهم است؛ زمانی که سازمان بودجه نداشته باشد کار ساخته نمی‌شود و گفته شده مشارکتی با سرمایه‌گذار داشته باشید ولی سرمایه‌گذار به این دلیل که حقش در طول سال‌ها ضایع شده و تهیه‌کنندگان صرفا از پول آن‌ها استفاده کردند و سودی به آن‌ها نداده‌اند، انگیزه‌ای برای همکاری با سینما را ندارد.

ایزدی درباره حضورش در جشن گل‌ریزان و کمک به جذب خیرین برای آزادی زندانیان بیان کرد: کار بسیار قشنگی بود و متاسفانه پول جمع کردن را بلد نبودم و باید بگویم تنها زمانی که به خوبی پول جمع کردم، در دوران کودکی بود که از پدرم پول درخواست می‌کردم و امیدوار هستم در این امر گره از مشکل افراد باز کرده باشم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *