سرکشی به روستاهای اردستان در نوروز

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نوروز به هفت دهستان شهرستان اردستان همچون ریگستان، سفلی، همبرات، کچو مثقال و گرمسیر سرکشی شده است.
وی افزود: سرکشی‌ها به مدت ده روز و درمجموع به ۶۰ روستا بوده است که سرکشی به ۱۰۰ روستای باقی‌مانده در تابستان انجام خواهد شد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سرکشی‌ها در روستاها، دید و بازدید با مردم و پیگیری مشکلات اهالی روستاها بوده است.
حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه فردی را برای پیگیری مشکلات روستاییان برگزیده‌ایم، تصریح کرد: مشکلات توسط معتمدان و دهیاران احصا و توسط فرد تعیین‌شده تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.
وی تأکید کرد: سرکشی‌ها برای دور دوم و سوم بوده که حدود ۲۵ درصد از مصوبات دوره‌های قبلی پیگیری شده است و ادارات جهاد کشاورزی و آب روستایی بیشترین عملکرد را داشته‌اند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیشترین موضوعاتی که در سرکشی از روستاها پیگیری شده است، موضوعات مسکن و جاده‌ها، بوده که با تغییر و تحولات و بودجه‌هایی که گرفته شده، امیدواریم در این بخش‌ها هم شاهد تغییر و تحول خوبی در روستاها باشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *