شهرداری اصفهان مزین به پرچم سه رنگ ایران شد

وحید صادقی

در ویژه‌برنامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مقابل شهرداری مرکزی اصفهان برگزار شد، زمین و آسمان شهر با پرچم جمهوری اسلامی ایران رنگین شد.

بهمن که می‌رسد ایران بوی بهار می‌گیرد، بهاری که سی‌ونه سال پیش در دل زمستان شکل گرفت یاد و خاطره خود را زنده می‌کند، ایام دهه فجر بازگوکننده اراده ملتی است که به رهبری امام خود و برای تحقق اندیشه‌هایش به پا خواستند تا برگی زرین در تاریخ بشریت رقم بزنند.

بهمن که می‌رسد شهر بوی بهار می‌گیرد، اصفهان شهری که در انقلاب اسلامی پیشگام بود بار دیگر به یاد ایام انقلاب به شور و هیجان درمی‌آید، اصفهان به رنگ پرچم سه رنگ ایران می‌شود و شهرداری اصفهان در این آذین‌بندی پیشگام است.

روز نخست دهه فجر امسال، شهرداری بار دیگر پیشگام آغاز مراسم دهه فجر بود و میدان امام حسین (ع) میزبان این آغاز بود. ویژه‌برنامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقابل شهرداری مرکزی اصفهان برپا شد.

برنامه جشن پیروزی انقلاب امسال با ایام دهه فاطمیه هم‌زمان شده است، به همین دلیل این مراسم با یاد بانوی دو عالم آغاز شد. سپس رزم نوازان لشکر ۱۴ سپاه اصفهان به‌صورت زنده سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را اجرا کردند تا نمای شهرداری مرکزی اصفهان هم‌زمان با اجرای این سرود افتخارآفرین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی مزین شود.

در این برنامه که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برپا شده بود، مدیران ارشد شهرداری اصفهان و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حضور داشتند.

شهردار اصفهان ایام سوگواری را تسلیت و سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: سی‌ونه سال پیش در چنین میدانی و در خیابان‌های اطراف مردم برای تحقق شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” احساس مسئولیت کردند و به میدان آمدند و با جان‌فشانی خود توانستند نظامی را تغییر دهند و نظام جدیدی را به نام جمهوری اسلامی تأسیس کنند.

قدرت‌اله نوروزی با بیان اینکه از آن روز تاکنون سی‌ونه سال می‌گذرد و از آن موقع تاکنون خون‌های زیادی برای پایداری این سه شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» ریخته شده است، افزود: در قانون اساسی ما اجازه داده نشده تا به بهانه استقلال، آزادی‌های مشروع از مردم گرفته شود و همچنین اجازه داده نشده تا در سایه آزادی، استقلال کشور آسیب ببیند، این دو با هم ملازمه دارد و تاکنون نیز برای رعایت هر دو مردم تلاش‌های بسیاری کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در سی‌ونهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و برابری و برادری را محکم‌تر از گذشته ادامه بدهیم و شاهد تحقق آرمان‌های ملت ایران باشیم.

شهردار اصفهان اظهار داشت: مجموعه شهرداری اصفهان، همه کارکنان شهرداری مرکزی، شهرداری‌های مناطق سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته همه با خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان در راستای تحقق آرمان‌های آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، آن‌ها برای تحقق این نظام و برای استمرار آن در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند و اکنون نیز با تمام همت خویش برای جلب رضایت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با پشتوانه و مشارکت مردم و با احساس مسئولیت همگانی در همه بخش‌ها بتوانیم شاهد شهری پویا، شاداب و سرزنده باشیم.

آزاد سازی ۳۹ کبوتر به دست شهردار و کودکان اصفهانی

آزاد سازی ۳۹ کبوتر به دست شهردار و کودکان اصفهانی در ادامه این برنامه صورت گرفت.

اما آنچه در این برنامه جذاب بود، پرواز پاراموتور بر فراز آسمان اصفهان بود، پرچم زیبای جمهوری اسلامی توسط این پاراموتور بسیار دیدنی بود. آسمان و زمین اصفهان لحظاتی با پرچم ایران به هم پیوند خورد و این لحظه باشکوه با نام انقلاب اسلامی ایران پیوند خورد تا برای همیشه در تاریخ اصفهان ثبت شود.

این برنامه آغازی بود برای سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هفته‌ای که اصفهان با برنامه‌های متنوعی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برای آن پیش شده است قرار است به یاد روزهای خاطره انگیز پیروزی انقلاب برگی در تاریخ اصفهان رقم بزند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *