صهیونیست ها دشمن مشترک مردم ایران و آمریکا هستند

روزنامه نگار غیر وابسته آمریکایی گفت: دشمن مشترک مردم ایران و آمریکا صهیونیست ها هستند و آنها برای اختلاف افکنی بین این دو ملت تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا، خانم ‘ آلیسون ویر’ در نشستی با اساتید و دانشجویان دانشگاه اصفهان در خصوص نفوذ صهیونیست ها در رسانه های آمریکا افزود: صهیونیست ها از طریق رسانه ها درصدد ایجاد اختلاف بین مردم ایران و آمریکا هستند.

وی خواستار ارتباط نزدیک مردم ایران و آمریکا برای مبارزه با صهیونیست شد و اظهار داشت: مردم ایران مردمی آرام، صلح طلب، صمیمی و خانواده دوست همانند مردم آمریکا هستند و نباید اجازه داد صهیونیست ها با ایجاد توطئه مردم این دو کشور را از هم دور کنند.

وی با بیان اینکه صهیونسیت ها با سرمایه گذاری، اجیر کردن نیروها و تبلیغات درصدد به دست گرفتن رسانه های آمریکا می باشند، افزود: آنها نفوذ زیاد بر رسانه های آمریکایی و اروپایی دارند.

وی به فعالیت ۱۵ ساله خود در خصوص مبارزه با صهیونیست اشاره و تصریح کرد: تعداد زیادی از مردم عادی آمریکا به این موضوع توجه دارند و در جلسات متعدد با این عنوان شرکت می کنند.

وی که خود را رییس تشکیلاتی به نام « شورای منافع ملی امریکا» نیز معرفی کرد، خواستار آگاه کردن مردم در خصوص مبارزه با صهیونیست از طریق رسانه های مختلف شد و افزود: خبرنگاران نقشی مهم و تعیین کننده در کشف واقعیت ها دارند تا مردم را از توطئه های شوم صهیونیست ها آگاه کنند.

روزنامه نگار غیر وابسته آمریکایی در باره داعش نیز گفت: این گروه بسیار خطرناک و تخریب کننده هستند و تردیدهای زیادی وجود دارد که چه کسانی این گروه را ایجاد کردند و از آنها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه جنایت های این گروه برای مردم جهان بسیار دردناک است، اضافه کرد: رسانه های غربی تلاش می کنند تا داعش را نماینده اسلام معرفی کنند که این خلاف واقعیت است.

رییس شورای منافع ملی آمریکا، در باره نامه رهبر فرزانه انقلاب به جوانان آمریکایی و اروپایی نیز گفت: پیام رهبر ایران به جوانان آمریکا بسیار خردمندانه و هوشیارانه بود اما رسانه های رسمی آمریکایی این پیام را منتشر نکردند.

وی با بیان اینکه این پیام از طریق فضای مجازی در حال انتشار است، ادامه داد: از این طریق پیام رهبر ایران به گوش جوانان آمریکایی و اروپایی می رسد.

ویر در خصوص قتل سه مسلمان در آمریکا نیز گفت: علت بروز این حادثه، جریان اسلام هراسی از سوی رسانه های آمریکایی تحت سلطه صهیونیست هاست.

وی ادامه داد: من برای بار اول به ایران سفر کرده ام و مردم ایران مهربان و خانواده دوست هستند و در راهپیمایی ها به همراه خانواده های خود شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات منفی از سوی رسانه های غربی علیه کشور ایران می شود، ادامه داد: آنچه این رسانه ها علیه ایران می گویند خلاف واقعیت است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *