ضرورت ورود استاندار اصفهان به بحث مترو

آذربایجانی در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاندار اصفهان باید به بحث مترو ورود پیدا کند تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از خط نخست متروی اصفهان به صورت کامل باشیم.

 اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهراظهار کرد: مدیرعامل سازمان قطار شهری در این بازدید گزارشی از وضعیت پروژه قطار شهری در خط نخست ارائه دادند.

 وی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلاتی که مترو با میراث فرهنگی به ویژه در سطح حاکمیتی در تهران و پژوهشگاه میراث فرهنگی دارد بنابراین استاندار اصفهان باید به این موضوع ورود پیدا کند، ادامه داد: زمان‌بندی فعلی این پروژه علاوه بر تأخیر‌های گذشته نیز با تأخیر‌های قابل توجهی مواجه شده است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: استاندار اصفهان باید به این موضوع ورود پیدا کند تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از خط نخست متروی اصفهان به صورت کامل باشیم.

 وی اضافه کرد: همچنین با توجه به گزارش مدیرعامل سازمان قطار شهری باید کمیته‌ای ویژه برای پیگیری امور داخل شهرداری با حضور شهرداران مناطق درگیر در خطوط نخست و دوم متروی اصفهان و معاونان معماری و شهر‌سازی، اداری و مالی، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود تا در این کمیته در راستای رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در شهرداری که به صورت بین بخشی است، تصمیم‌گیری و اجرایی شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *