ضرورت یکسان‌سازی تعرفه پزشکان بیمارستان‌های دولتی و خصوصی

حدیث بابایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به مشکلات جذب پزشک متخصص برای بیمارستان‌های دولتی گفت: تأمین پزشک برای بخش دولتی به دلیل متفاوت‌بودن تعرفه و دستمزدهای بخش خصوصی‌ و‌ دولتی به سختی انجام می‌شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس باید یکسان‌شدن تعرفه حرفه‌ای در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی را پیگیر باشند تا این مشکل برای جذب پزشک در بیمارستان‌های دولتی رفع شود.
طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با حضور در شهرستان تیران و کرون ضمن بررسی مشکلات بخش درمان این شهرستان از بیمارستان بهنیای تیران و کرون بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه باید مشکلات مخصوص به بخش درمان به بهترین شکل برطرف شود، اظهار کرد: تدوین برنامه جامع یکی از ضرورت‌های اصلی به شمار می‌رود که برای این منظور سند نقشه درمان استان تهیه شده است.
وی گفت: تعبیه بخش‌های مختلف در هر بیمارستان براساس همین سند و سطح ارجاع تعیین می‌شود تا امکانات به شکل عادلانه و فنی توزیع شود.
چنگیز ادامه داد: سیستم معاونت درمان مشخص می‌کند چه بخش‌هایی و به صورت شبانه‌روزی یا درمانگاهی در بیمارستان وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: توجه ویژه مردم به نکات بهداشتی و ایمنی تأثیر زیادی بر کاهش حوادث و میزان مراجعات مردم به مراکز درمانی خواهد داشت

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *